هیبریدی ها به مراکز گردشگری شهر می‌آیند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تلاش های انجام شده عمر ناوگان تاکسیرانی به حدود ۷.۵ سال رسید، گفت: در نظر داریم با ورود بخش خصوصی و ایجاد تسهیلات لازم در مراکز حساس و استراتژیک همچون مراکز گردشگری و تفریحی از خودروهای سوخت پاک مثل تاکسی‌های هیبریدی استفاده کنیم.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان با بیش از ۹ هزار تاکسی خطی و گردشی یکی از مدل های حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این روزها برای مردم اهمیت مسایل زیست محیطی و آلودگی هوا انکار ناپذیر است، تصریح کرد: بر این اساس ورود خودروهای پاک هیبریدی به ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی شهرداری اصفهان امری اجتناب ناپذیر است از این رو امسال با مشارکت بخش خصوصی از تهران نوع جدید تاکسی‌های هیبریدی و یورو پنج را در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل رونمایی کردیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: انرژی برق مورد نیاز برای فعالیت این خودرو از حرکت محورها و چرخ‌های خودرو تامین می‌شود، به همین دلیل آلایندگی به شدت کاهش پیدا می‌کند.

جعفری ابراز امیدواری کرد با ورود بخش خصوصی و ایجاد تسهیلات لازم بتوانیم در مراکز حساس و استراتژیک همچون مراکز گردشگری و تفریحی از این خودروهای سوخت پاک استفاده کنیم تا گام اساسی در راستای کاهش آلایندگی شهر اصفهان برداشته شود.

کد خبر 342440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.