آثار بخش «هر شهروند، یک فیلم کوتاه» جشنواره حسنات معرفی شدند

آثار بخش مسابقه «هر شهروند، یک فیلم کوتاه» هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، این بخش جشنواره حسنات، امسال برای دومین بار در دستور شورای سیاست‌گذاری این جشنواره قرار گرفت.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره حسنات، پس از اعلام فراخوان این بخش که مهلت ارسال آثار به آن تا ۲۵ فروردین‌ماه بود، بیش از هزار اثر به دبیرخانه آن ارسال شد.

پس از پایان مهلت ارسال آثار، هیئت انتخاب این بخش شامل احمد رضایی دارافشانی، رئیس کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، شکرالله شفیعی، کارشناس انیمیشن و مدیر هنری و تولیدات کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان و مصطفی حیدری، رئیس دفتر تخصصی سینما شهرداری اصفهان، ارزیابی آثار را انجام دادند و درنهایت ۶۷ اثر به بخش مسابقه «هر شهروند، یک فیلم کوتاه» هفتمین جشنواره حسنات راه یافت.

اصفهان، تهران، قم،‌ خراسان رضوی و گیلان، پیشتاز ارسال آثار به این بخش جشنواره حسنات بودند که درنهایت از شهرهای اصفهان، ۲۰ اثر، تهران، ۹ اثر، قم، ۷ اثر، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، ۵ اثر، زنجان، خوزستان و کردستان، ۳ اثر، فارس و آذربایجان غربی، ۲ اثر و بوشهر، کرمان، هرمزگان، یزد، گلستان، مازندران، البرز و ایلام، یک اثر به بخش مسابقه جشنواره حسنات راه یافتند.

آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «هر شهروند، یک فیلم کوتاه» جشنواره حسنات، از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری در پردیس سینمایی چهارباغ، فرهنگسرای اسوه، سالن اجتماعات باغ غدیر، هنرسرای مهتاب رهنان و فرهنگسرای اندیشه به نمایش درمی‌آیند.

کد خبر 342296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.