بیش از هزار نفر در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان گفت: بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنها در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در قالب چهارمین دوره اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان‌ها در چهار نوبت و در تاریخ‌های هفتم، نهم، پانزدهم و هفدهم فروردین‌ماه ۹۷  به مناطقی همچون طلاییه، شلمچه و فکه اعزام شدند و با حضور راویان دفاع مقدس همراه با کاروان به‌مرور خاطراتی از دوران هشت‌ساله دفاع مقدس پرداختند.

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از اصلی‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، تأکید کرد: ذکر و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار مسئله‌ای مهم است و ضرورت دارد فرهنگ دفاع مقدس که به‌مثابه گنجینه‌ای در اختیار ما قرار دارد به نسل جوان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نیز از سوی شهرداری اصفهان برگزار شده بود، امسال با بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنان برگزار شد.

کد خبر 341502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.