مترو اصفهان پروژه حکمرانی خوب شهری است/ پاسخ مثبت مردم

حمایت از پروژه مترو اصفهان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهر توسط تمامی ذینفعان آن (دولت، شهرداری، شورای شهر، پیمانکاران و از همه مهم‌تر شهروندان) نمونه پیروزمند یک پروژه "حکمرانی خوب شهری" است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی مقدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: " در آغاز به کار شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم، کمتر از ۱۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کردند.

این عدد با اتمام خط یک در سال جاری از مرز ۵۰ هزار سفر گذشت؛ هدف‌گذاری ما ۱۰۰ هزار نفر در سال ۹۷ است. پس از نوروز امسال مسافرگیری خط یک مترو اصفهان در تمام ۲۰ ایستگاه این خط صورت گرفت و خوشبختانه شهروندان اصفهان پاسخ مثبتی به این پروژه که تاثیر شگرفی در توسعه پایدار شهری و کاهش آلودگی هوا و ترافیک روان شهر دارد، داده اند.

به وعده افزایش ساعات کار مترو به شهروندان نیز عمل شده است و هم اینک مترو از ساعت ۶:۳۰ صیح تا ۲۱ در مسیر ایستگاه عاشق‌آباد تا آزادی و همچنین از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۵ در مسیر آزادی تا صفه به مردم شهر خدمت رسانی می‌کند و به زودی همین مسیر نیز زمان خدمات رسانی اش بیشتر خواهد شد.

حمایت از پروژه مترو اصفهان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهر توسط تمامی ذینفعان آن (دولت، شهرداری، شورای شهر، پیمانکاران و از همه مهم‌تر شهروندان) می تواند نمونه پیروزمند یک پروژه "حکمرانی خوب شهری" تلقی شود.

کد خبر 341364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.