راه اندازی ایستگاه ورزش در بیمارستان ها

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان گفت: ۱۷ درصد سالن‌ها و مکان‌های ورزشی موجود شهر اصفهان متعلق به اداره ورزش و جوانان و ۳۴ درصد متعلق به شهرداری است که این آمار نشان می‌دهد شهرداری در رشد ورزش و مجموعه های ورزشی شهر اصفهان پیشگام است.

حبیب الله ناظریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مراکز ورزشی شهرداری همه روزه از صبح تا شب در اختیار مردم است و باید گفت که زنان استقبال بیشتری از مراکز ورزشی شهرداری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۶ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در شهر اصفهان وجود دارد که صبح ها برای شهروندان برنامه دارد، خاطرنشان کرد: تعداد ایستگاه های ورزش صبحگاهی شهر اصفهان به بیش از ۱۵۰ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

 معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان ادامه داد: از هفته گذشته در بیمارستان غرضی یک ایستگاه ورزش صبحگاهی راه‌اندازی شده که مورد استقبال مراجعه کنندگان بیمارستان قرار گرفته است.

ناظریان با بیان اینکه در بیمارستان غرضی برای کودکان دیابتی تفریحاتی توسط شهرداری اصفهان به صورت بازی در نظر گرفته‌ شده است، افزود: با مسئولان بیمارستان امید نیز مذاکراتی انجام شده تا در صورت توافق ایستگاه ورزش در این بیمارستان راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان سه استخر در مالکیت خود دارد که چهارمین استخر نیز تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 341298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.