آغاز مطالعات جامع ساماندهی مشاغل شهری و نردبان شغلی

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان از فعال شدن پنج پروژه در سال جاری در این مدیریت خبر داد و گفت: مهمترین این پروژه ها آغاز مطالعات جامع ساماندهی مشاغل شهری، نردبان شغلی و مدیریت شغل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال پنج پروژه در مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان تعریف شده است.

وی افزود: دو پروژه برای کنترل آلاینده‌ها فعال شده است که یکی در خصوص آلاینده‌های گازی با دانشگاه اصفهان و دیگری در خصوص آلاینده های ریزگرد و گرد و غبار است که با دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شده است تا سهم و منشأ منابع آلاینده را در کلانشهر اصفهان استخراج کنیم.

وی تصریح کرد: طراحی پایدار و اقلیمی ساختمان‌های شهر اصفهان از دیگر پروژه های مطالعاتی این حوزه است که مباحث انرژی و استفاده مناسب از انرژی و طراحی ساختمان‌ها را دنبال می‌کند.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: آغاز مطالعات جامع ساماندهی مشاغل شهری و نردبان شغلی و مدیریت شغل نیز از دیگر پروژه های این حوزه است که درصدد هستیم پروژه های یاد شده را تا پایان امسال به نتیجه برسانیم.

 وی با بیان اینکه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان، کم‌توانان جسمی و حرکتی، مطالعات احیاء چهارباغ از پروژه های بزرگ این حوزه است، گفت: از سال ۹۵ پروژه های مسئله محور مطرح شد که در سال گذشته ۵۳ پروژه در بخش های مختلف تحویل داده شده است، همچنین در سال گذشته در بخش پایان نامه‌های دانشجویی از ۳۷ پایان‌نامه حمایت کردیم که ۱۵ پایان نامه تحویل داده شده است.

ابراهیمی با اشاره به تشکیل اتاق فکر موضوعی در این معاونت، از برگزاری۹۰ جلسه در اتاق فکر و برگزاری مباحث اندیشه‌ورزی و نظرسنجی خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه مدیریت دانش را در مجموعه شهرداری دنبال می‌کنیم که سامانه آن به صورت پایلوت راه اندازی شده است.

کد خبر 341243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.