سامانه مصوبات پنج دوره شورای شهر اصفهان رونمایی می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سامانه مصوبات پنج دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور دسترسی همگانی به این مصوبات رونمایی می‌شود.

فتح الله معین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص رونمایی از سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امکانات لازم برای دستیابی همه شهروندان به قوانین و مقررات مربوط به شهرداری، نرم افزاری را طراحی کردیم که شامل همه مقررات مربوط به شهرداری و تمامی مصوبات شورای شهر در پنج دوره است.

وی با بیان اینکه این نرم افزار بر روی سایت شورای شهر اصفهان بارگذاری می‌شود، افزود:  همه شهروندان و افراد نیازمند می‌توانند به راحتی به این اطلاعات، مصوبات و قوانین دسترسی پیدا کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این سامانه بیش از یک ماه است که در شبکه رایانه‌ای شورای شهر برای اعضا و کارکنان شهرداری قابل دسترسی بوده و در طی این مدت اشکالاتی را که در آن وجود داشت، شناسایی و برطرف شد در همین راستا از روز یکشنبه هفته آینده به مناسبت عید سعید مبعث این نرم افزار را در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رونمایی خواهیم کرد.

وی مدت زمان آماده سازی این سامانه را بیش از دو سال اعلام کرد و گفت: این سامانه توسط کارشناسان مرکز رایانه‌ای شورای شهر طراحی و بارگذاری شده است.

معین تصریح کرد: در این نرم افزار مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان جلسه به جلسه استخراج و در این نرم افزار وارد شده است و در حال حاضر نیز هر مصوبه که روند تصویب خود را گذارنده و تاییده فرمانداری را دریافت کند، وارد این سایت می‌شود.

کد خبر 341211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.