تابش امیدوار به پیروزی در سه بازی باقی‌مانده

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: برای رسیدن به سکوی قهرمانی در فصل آینده، قطعاً نقاط ضعف تیم را تقویت می‌کنیم اما در حال حاضر تمرکزمان بر روی سه بازی باقی‌مانده تا پایان فصل است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد تمدید قرارداد بازیکنان، اظهار کرد: اکثر بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با باشگاه قرارداد دارند و در عین حال که بازیکنان خوب تیممان را حفظ می‌کنیم، به طور حتم تیم را برای فصل آینده تقویت می‌کنیم که این موضوع یک امر طبیعی است و باید فصل آینده به‌منظور کسب عنوان قهرمانی، یک تیم قوی ببندیم.

وی ادامه داد: با این حال تا کنون لیست ورودی و خروجی نداشته‌ایم و در این رابطه صحبتی نکرده‌ایم چون سه بازی حساس دیگر تا پایان فصل باقی‌مانده است و برای این موضوع زمان داریم. حرفی از تعداد بازیکنانی که قرار است برای سال آینده به تیم اضافه شوند نمی‌زنم. در برخی رسانه‌ها از قول من عنوان شده است باشگاه سپاهان برای تقویت تیم فوتبال خود فقط دو بازیکن جذب می‌کند در صورتی که من چنین حرفی را در جایی نزده‌ام.

سرپرست باشگاه سپاهان افزود: من گفته‌ام می‌توانیم از لیگ برتر شش بازیکن جذب کنیم اما مشخص نیست که آیا هر شش بازیکن را جذب کنیم یا کمتر. حتی ممکن است سه بازیکن از لیگ دسته یک و سه بازیکن خارجی جذب کنیم و هر چیزی امکان دارد و اینکه همه از لیگ برتر یا بازیکن خارجی باشند را هنوز اعلام نکرده‌ایم.

تابش تأکید کرد: در هر صورت برای رسیدن به قهرمانی در فصل آینده، نقاط ضعف تیم فوتبال سپاهان را تقویت می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با منصور ابراهیم‌زاده برای تمدید قراردادش در فصل جدید صحبتی کرده‌اید یا خیر، خاطرنشان کرد: ابراهیم‌زاده تا پایان فصل با باشگاه سپاهان قرارداد دارد ضمن اینکه سه بازی حساس دیگر از لیگ برتر تا پایان فصل باقی‌مانده است و صلاح نمی‌دانم صحبتی در مورد این موضوع داشته باشیم. ابراهیم‌زاده با قوت کار خود را انجام می‌دهد و امیدوار هستیم نتایج خوبی به دست آوریم.

سرپرست باشگاه سپاهان افزود: تیم خوبی داریم. سپاهان توان پیروزی در هر سه بازی باقی‌مانده تا پایان فصل را دارد و ما هم امیدوار به سه بازی آینده هستیم.

کد خبر 340992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.