تهمیدات لازم برای حمایت از کالای ایرانی اجرایی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای اسلامی اصفهان ضمن رعایت این شعار ملی در جهت ایجاد اشتغال بیشتر نیروهای بیکار در جامعه از دولت می‌خواهد که به صورت جدی از واردات همه کالاهایی که در کشور تولید می شود جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص حق آبه های جوی و تولید باران های مصنوعی اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت در شورای پنجم تاکنون این موضوع را پیگیری کرده ام که در نهایت جلسه‌ای در دفتر استاندار اصفهان به منظور  بررسی راهکارهای اجرایی شدن پروژه باران‌های مصنوعی برگزار شد و ضروری است که با توجه به اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان در خصوص تامین اعتبار، این پروژه هر چه زودتر با همکاری استانداری، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل هواشناسی و اداره کل حفاظت محیط زیست اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مسال با نظر مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری شده است، ادامه داد: شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن رعایت این شعار ملی در جهت ایجاد اشتغال بیشتر نیروهای بیکار در جامعه از دولت می‌خواهد که به صورت جدی از واردات همه کالاهایی که در کشور تولید می‌شود، جلوگیری کرده و از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کشور نیز خواهشمند است نسبت به توجیه مدیران صنایع تولیدی به منظورکاهش هزینه‌هاو بالا بودن بهره وری و در نهایت کاهش قیمت تمام شده کالا برای حمایت از مصرف کنندگان تمهیدات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه روند اشتباهی در شهرداری‌ها برای دور زدن قانون باب بوده و بعضی از مدیران قانون را به راحتی دور می‌زدند، گفت: یکی از موارد بارز آن در مناطق سه و ۹ شهرداری در حال انجام بود که البته دستگاه‌های نظارتی شهرداری در جریان قرار گرفت. بنابراین از شهردار اصفهان تقاضا دارم در اسرع وقت، مانع انجام این تخلف مشهود شده و از آن جلوگیری کنند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های ستاد نوروزی شهرداری اصفهان گفت: علی رغم خشکی زاینده رود مسافرین نوروزی اصفهان چشمگیر بوده و شهرداری اصفهان نیز با کمترین هزینه به نحو احسن و با نیکوترین وضعیت نسبت به سال‌های قبل شهر را  برای مسافران و شهروندان آماده کرد.

کد خبر 340990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.