قرار بر لغو حکم تعلیق سپنتا نیکنام است

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قرار بر این است که حکم تعلیق از حضور در شورای شهر یزد سپنتا نیکنام لغو شود و وی مجددا در جلسات شورای شهر حضور یابد.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای شهر یزد در این دوره از شورا اظهار کرد: حدود شش ماه است که پیگیر این پرونده هستم و تاکنون نیز به نتایج قابل قبولی دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه برخی از کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر مساعد نسبت به حضور مجدد سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد دارند، افزود: قرار است طی چند روز آینده این پرونده در صحن علنی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حکمی که قبلا برای این عضو شورای شهر یزد در نظر گرفته شده، تعلیق موقت بود، تصریح کرد: در این حکم زمان تعیین نشده و نباید این زوند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتی حکم تعلیق موقت نیز به سپنتا نیکنام ابلاغ نشده بود، افزود: با این وجود این عضو شورای شهر به احترام این حکم در جلسات شورای شهر حضور نیافت.

سفید با بیان اینکه چندین ماه از صدور حکم تعلیق موقت می‌گذرد و هنوز به این پرونده رسیدگی جدی نشده است، تصریح کرد: قرار بر این شده که حکم دیوان عدالت اداری درباره این عضو شورای شهر یزد لغو شود و وی بتواند مجدداً در جلسات شورای شهر حضور یابد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری شورای امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه زودتر حکم قطعی لغو تعلیق از حضور در شورای شهر یزد برای سپنتا نیکنام صادر شود.

کد خبر 340738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.