دو حریق در باغ فدک اطفاء شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از اطفاء دو حریق در باغ فدک خبر داد و گفت: روز گذشته حریق سیلندر پیک نیک و سپر یک‌دستگاه خودرو پراید در باغ فدک با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی اطفاء شد.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشان در باغ فدک اظهار کرد: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت‌زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد ۶۸ نفر نیروی آتش‌نشان در باغ فدک آماده‌باش و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ دستگاه خودرو مستقر بودند.

وی افزود: شامگاه جمعه دو هزار و ۳۶۳ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً خلوتی در این تفرجگاه نسبت به دیگر شب ها سپری شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان میانگین دمای هوای شب گذشته باغ فدک را ۱۵درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۳سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ حادثه گازگرفتگی اتفاق نیفتاد.

وی اظهارکرد: روز گذشته ۱۵ حریق و ۱۵حادثه در شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد و ۱۴ نفر نیز در جریان این حوادث و حریق‌ها با تلاش ماموران آتش نشانی نجات یافتند.

بزرگزاد به مهمترین این حوادث اشاره و تصریح کرد: مقارن ساعت ۱۵ و ۵۹ دقیقه روز گذشته طبقه دوم یک منزل مسکونی در خیابان رزمندگان همچنین ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه یک‌دستگاه خودرو در اشکاوند دچار حریق شد که با تلاش جان بر کفان آتش‌نشان اطفاء و از بروز خسارت‌های بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

وی از واژگونی یک‌دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ در اتوبان شهید کشوری خبر داد و اظهارکرد: در این حادثه که ساعت ۱۷ و ۵۸ دقیقه روز جمعه اتفاق افتاد با حضور ماموران آتش‌نشانی سرنشینان خودرو سالم خارج شدند.

کد خبر 340437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.