۵۰ هزار گردشگر نوروزی از باغ گلهای اصفهان دیدن کردند

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلهای اصفهان گفت: از روز اول تا هشتم فروردین ماه امسال ۵۰ هزار نفر گردشگر از این مجموعه دیدن و از تماشای گلها، گیاهان و سایر بخش های باغ گلها لذت بردند.

سید محمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه فصل بهار با آب و هوای خوب و شکوفههای بهاری درختان، فرصت خوبی برای بازدید از مجموعه باغ گلها است، امسال با افزایش تنوع گونه‌های گیاهی و برگزاری جشنواره گل‌های لاله استقبال خوبی از باغ گلها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه میزان بازدید از این تفرجگاه ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: سال گذشته بیشترین بازدید روزانه باغ گلها هفت هزار نفر بود، اما امسال دوم فروردین پربازدیدترین روز باغ گلها بود به طوری که در این روز ۱۲ هزار نفر از باغ گلها دیدن کردند.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلهای اصفهان گفت: نوروز امسال تعداد گل‌های لاله‌ای که در باغ‌گلها کاشته شد، هفت برابر سال ۹۶ بود به طوری که بالغ بر ۱۰ هزار شاخه گل لاله در کلکسیون‌های مختلف که تنها هفت هزار شاخه آن در کلکسیون لاله متمرکز شده است، در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی با اشاره به ارایه خدمتی جدید در باغ گلها تصریح کرد: امسال در باغ گلها از ۳۵ نفر راهنمای گردشگری استفاده شد تا گونه‌های باغ گلها را همراه با مشخصات به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

رقیب با بیان اینکه راهنمایان گردشگری باغ گلها در هشت ایستگاه ثابت و همچنین به صورت سیار این مجموعه را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: فضای دمنوش خانه باغ گلها نیز از نظر زیبایی و کاربردی تکمیل شده و با سرویس‌دهی متنوع مکان مناسبی برای رفع خستگی بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این روزها حال و هوای فضای باغ گلها خنک و مناسب است، امسال تعداد بازدیدکنندگان صبحگاهی بیشتر از عصرگاهی بود.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلهای اصفهان از بازدیدکنندگان خواست هنگام بازدید از این مجموعه زیبا وارد عرصه های چمن نشوند و از نوشتن یادگاری بر پیکره کاکتوس‌ها خودداری کنند.

کد خبر 340293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.