باغ فین از پربازدیدترین جاذبه ها در نوروز امسال است

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان گفت: بیش‌ترین بازدید از بناهای تاریخی شهرستان کاشان مربوط به باغ فین است که تعداد بازدیدکنندگان آن به‌صورت معناداری افزایش یافته و یکی از پربازدیدترین جاذبه های فرهنگی تاریخی ایران در نوروز ۹۷ است.

محسن جاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: حضور گردشگران در شهرستان کاشان بیش از دو برابر سال گذشته است و بیش‌ترین بازدید از بناهای تاریخی این شهرستان نیز مربوط به باغ فین کاشان بوده که به‌صورت معناداری بازدیدکنندۀ آن افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: اگر تعداد بازدیدکنندگان از باغ فین کاشان با سایر بناهای تاریخی کشور مقایسه شود، می توان گفت که تا کنون باغ فین کاشان یکی از پربازدیدترین جاذبه های فرهنگی و تاریخی ایران در نوروز ۹۷ بوده است.

جاوری افزود: یکی دیگر از برنامه ها و رویدادهای فرهنگی کاشان برنامه نوروزگاه است که از دیروز برای نخستین‌بار در خانه باکوچی یا خانه سپیده کاشانی افتتاح شد، این خانه در مالکیت اداره میراث فرهنگی کاشان قراردارد و برنامه نوروزگاه با همکاری شهرداری و همه بخشداری کاشان در خانه باکوچی برگزارمی شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ادامه داد: حضور گردشگران در شهرستان کاشان بسیار قابل توجه است و تمام اقدامات لازم برای اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است، بیش از ۱۷۰۰ تخت در هتل های مختلف شهرستان، هتل های سنتی و اقامتگاه‌های بومگردی وجود دارد، هم‌چنین طرح خانه مسافر نیز در کاشان درحال اجراست و این شهرستان از قابلیت بسیارخوبی برای اسکان مسافران برخوردار است تا همه گردشگران در رفاه باشند و با امنیت کامل و فراغ بال به بازدید از جاذبه های تاریخی فرهنگی این شهرستان بپردازند.

کد خبر 340133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.