افزایش ۵۰ درصدی برنامه‌های ورزشی در سال ۹۷

معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سال آینده علیرغم کاهش بودجه و تنها به دلیل افزایش تعاملات، برنامه‌های ورزشی تا ۵۰ درصد نسبت به سال‌ ۹۶ افزایش خواهد یافت.

حبیب الله ناظریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در برنامه‌های سال ۹۷ معاونت ورزشی شهرداری، اداره ورزش شهروندی ۱۹۰ برنامه و اداره ورزش محلات ۱۴۱ برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان تعامل با تمام نهادها و ارگان‌ها است، زیرا در صدد بهادادن به ورزش در دسترس هستیم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزش باید در سبد خانواده‌ها قرار گیرد و مردم ضرورت پرداختن به ورزش را احساس کنند، افزود: چاقی و کم‌تحرکی زنگ خطر شیوع بیماری‌های قلبی و عروقی را به صدا درآورده که برای رهایی از این تهدید ورزش کردن بهترین راهکار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۶ ایستگاه‌ ورزشی در سطح پارک‌های شهر وجود دارد که استفاده از آنها سه روز ویژه بانوان و سه روز برای آقایان است.

ناظریان با بیان اینکه فضا برای انجام کارهای بزرگ در شهر اصفهان آماده است، اما باید علاوه بر نیروی انسانی، برنامه‌های خوبی اجرا شود، گفت: بودجه‌ها در سال ۹۷ کاهش یافته، اما تفکرها و تعامل‌ها، برنامه‌های ورزشی را برای سال جدید تا دو برابر افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: باید بر تعداد پایگاه‌های ورزش صبحگاهی افزوده شود و تعداد مخاطبان برنامه‌های ورزشی نیز تا ۱۵ درصد افزایش یابد، زیرا هر چه بر تعداد سالن‌های ورزشی اضافه شود، اما مردم استقبال نکنند فایده‌ای نخواهد داشت.

کد خبر 340070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.