درهای آرامستان باغ رضوان تا ساعت ۲۱ باز است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه لحظه سال تحویل بعدازظهر است، آرامستان باغ رضوان تمام تمهیدات لازم برای غروب آفتاب و حضور شهروندان تدارک دیده است و در های آرامستان تا ساعت ۲۱ به روی شهروندان باز خواهد بود.

سید رضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برنامه سال تحویل امشب از طریق سیستم صوت آرامستان باغ رضوان به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و زائران باغ رضوان نیروهای انتظامی، ماموران آتش نشانی و اورژانس در این مجموعه حضور دارند، افزود: همه امکانات خدماتی، فنی، فرهنگی، فناوری اطلاعات و ... در  آرامستان باغ رضوان مهیا شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: فردا نیز همزمان با نخستین روز از سال جدید، برنامه های فرهنگی متنوعی در این آرامستان پیش بینی شده که می توان به راه اندازی استودیو رادیو نوای رحمت اشاره کرد، در این استودیو گویندگان رادیو حضور دارند و به صورت زنده برنامه فرهنگی اجتماعی اجرا خواهند کرد، همچنین از طریق این استودیو و راه اندازی مانیتورینگ خدمات فرهنگی، ترافیکی و ... به زائران اطلاع رسانی می شود.

جعفریان با بیان اینکه نماز ظهر امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) به صورت جماعت در حسینیه صاحب الزمان برگزار می شود، گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته و بهینه در دستور کار آرامستان باغ رضوان قرار دارد تا شهروندان در سال جدید با آرامش خاطر بیشتری در این مکان حضور یابند.

وی به فعالیت های انجام شده در راستای زیباسازی آرامستان باغ رضوان اشاره و اظهار کرد: طراحی و آماده سازی المان های یادمان شهداء و شهدای گمنام و همچنین فضاسازی و محوطه سازی قطعه شهدای گمنام، آذین بندی آرامستان باغ رضوان و نصب هفت سین قرآنی از فعالیت هایی است که در آرامستان برای ایام عید انجام شده است.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور کنترل ترافیک تنها در وز اول عید به باغ رضوان مراجعه نکنند و طی یک برنامه ریزی در ایام نوروز در این آرامستان حضور یابند.

کد خبر 339889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.