مردم نیازمند نشاط و تفریح مناسب هستند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:امروزه با مشکلات متعددی که در عرصه‌های مختلف در جامعه دیده می شود شاهد کمبود شادی و نشاط در میان مردم هستیم از این رو باید در کنار برنامه‌های ملی_مذهبی برنامه‌های شاد و مفرح را برای مردم اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید محسن سجاد در آیین افتتاح ایستگاه راهنما و اطلاع رسانی مسافران نوروزی شهرداری زرین شهر اظهار کرد: شهرستان لنجان دارای پتانسیل‌های بالقوه در حوزه گردشگری بوده اما باید توجه داشت توسعه صنعت گردشگری در کنار مسایل فرهنگی به زیرساخت‌های سخت افزاری نیز نیاز دارد.

وی افزود: شهرداری‌های ۹ گانه شهرستان لنجان می‌توانند با اجرای طرح‌های متعدد خود بستر توسعه و رونق گردشگری را در این شهرها بوجود آورند و حرکت شهرداری زرین شهر در ساخت المانی پست مدرن با الگوپذیری از یکی از آثار کهن این شهر ستودنی است و می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: خوشبختانه امروز یقین و باور مسئولان شهرستان لنجان به صنعت گردشگری بیشتر شده است و مدیران شهری نیز در این شهرستان به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از ظرفیت های گردشگری در شهرها، این صنعت می‌تواند پشتوانه خوبی برای درآمدهای پایدار شهری باشد.

وی ادامه داد: حضور زیارتگاه‌های امامزادگان واجب التعظیم، اماکن تاریخی و همچنین طبیعت بکر و سر سبز از داشته‌های شهرستان لنجان است که برای گردشگران نوروزی قابل تامل بوده و بر همین اساس ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به مردم سراسر کشور به شمار می آید.

سجاد با بیان اینکه مردم نیازمند نشاط و تفریحات مناسب هستند، اضافه کرد: امروزه با مشکلات متعددی که در عرصه‌های مختلف در جامعه دیده می شود شاهد کمبود شادی و نشاط در میان مردم هستیم از این رو باید در کنار برنامه‌های ملی_مذهبی برنامه‌های شاد و مفرح را برای مردم برنامه ریزی و اجرا کنیم تا مردم دچار یاس و افسردگی نشوند و بتوانند مشکلات را تحمل کنند.

وی عنوان کرد: شهرداری‌های ۹ گانه شهرستان لنجان و دیگر دستگاه‌های متولی فرهنگی در شهرستان لنجان در تعطیلات ایام نوروز باید بکوشند تا در حد امکان با اجرای برنامه‌های متعدد خستگی از مردم دور و نشاط جایگزین آن شود.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به از بسیج تمام امکانات شهرستان لنجان برای استقبال از مهمانان نوروزی، خاطرنشان کرد: امسال تمهیدات خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان لنجان انجام شده است تا زمینه آرامش و راحتی بیشتر گردشگران فراهم شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع با روند رو به رشد گردشگران در شهرستان لنجان رو به رو خواهیم بود، افزود: در ایام نوروز کمیته‌های یازده گانه خدمات سفر شهرستان لنجان از اسکان و ترافیک گرفته تا رفاه و امداد و نجات و تنظیم بازار همه برای ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی تلاش می‌کنند تا برای  مسافران نوروزی خاطره‌ انگیز و به‌یاد ماندنی رقم بخورد.

سجاد از استقرار دو ایستگاه سلامت و امنیت مسافرین نوروزی در محورهای مختلف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امروز شاهد استقرار دو ایستگاه سلامت و امنیت مسافران نوروزی در محورهای فولادشهر و سفید دشت هستیم و در این ایستگاه‌ها با تمام امکانات به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز انجام می‌گیرد تا سفر مسافران با تسهیل کامل انجام شود.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در شهرستان لنجان میان دستگاه‌های خدمت رسان، اصناف و ...به خوبی انجام گرفته تا تمام نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات خدمات سفر این شهرستان در ارایه خدمات به مسافران با یکدیگر همسو و در تعامل کامل قرار داشته باشند همچنین نظارت بر بازار و انجام گشت‌های مشترک تا پایان ایام نوروز در دستور کار فرمانداری قرار خواهد داشت.

سجاد در پایان گفت: امسال نیز همچون سال‌ گذشته به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید به مسافران نوروزی تلاش شده و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان لنجان به خوبی انجام گرفته و آرد نانوایی‌ها نیز تامین شده تا ارایه خدمات به مردم بدون کوچکترین وقفه در ایام نوروز صورت گرفته شود و رضایتمندی آنها حاصل شود.

کد خبر 339887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.