تخصیص اعتبار برای آزادسازی مسیر رینگ چهارم در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: شش کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده منطقه ۱۴ قرار گرفته و در سال ۹۷ عملیات اجرایی پل شهید اردستانی که اتوبان فرودگاه را به رینگ متصل می‌کند، آغاز می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای آزادسازی بخشی از رینگ چهارم که در محدوده منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان قرار گرفته است، اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان توسط شهرداری منطقه و ۱۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رفت و آمد ترافیکی کامیون ها و خودروهای سنگین از شمال به جنوب کشور و بالعکس در شهر اصفهان از محدوده منطقه ۱۴ انجام می شود و ۲۰۰ هزار نفر شهروند ساکن در این منطقه به واسطه تردد کامیون‌ها، هیچ گونه امنیت جانی و زیست محیطی ندارند، شهردار اصفهان اجرای بخشی از رینگ چهارم را در دستور کار منطقه ۱۴  قرار داد و منطقه را ملزم به آغاز عملیات اجرایی رینگ کرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رینگ چهارم ترافیکی با هدف کاهش ترافیک، توزیع ترافیک ورودی قبل از رسیدن به محدوده شهری، حذف ترافیک بین شهری از داخل شهر و تامین ترافیک ایمن، راحت، سریع و ارزان در کلانشهر اصفهان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شش کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده منطقه ۱۴ قرار گرفته است، افزود: با اجرای شش کیلومتر از مسیر رینگ، ترافیک شمال شهر اصفهان از جمله در میدان جوان، خیابان بعثت، خیابان عاشق اصفهانی، سه راه نقشینه و میدان فرزانگان روان می‌شود.

شمسی با بیان اینکه در حال حاضر طراحی مسیر رینگ انجام شده و پل اتوبان فرودگاه (شهید اردستانی) اوایل امسال کلنگ زنی می‌شود، گفت: عملیات اجرایی دو پل روبروی کارخانه قند و پل شهید اردستانی و ادامه رینگ در محدوده منطقه ۱۴ در سال جدید انجام خواهد شد.

کد خبر 339739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.