شهردار تبریز: شهرداری ها از مردم جدا نیستند

شهردار تبریز گفت: شهرداری ها، تافته جدابافته از مردم نیستند اما وقتی درآمدهای شهرداری از جاهایی که لازم است قطع می شود مجبور به تراکم فروشی شده و عدالت شهری محقق نمی شود.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه نود و پنجمین اجلاس شهرداران کلانشهرها که به میزبانی اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های گردشگری شهرهای خود، گردشگران داخلی و خارجی را جذب کرد در همین راستا، تبریز در همه نمایشگاه های مرتبط با گردشگری شرکت می کند و برای تورگردان ها نیز بسته های تشویقی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام مطرح شده است، تصریح کرد: شهرداری ها، تافته جدابافته از مردم نیستند اما وقتی درآمدهای شهرداری از جاهایی که لازم است قطع می شود مجبور به تراکم فروشی شده و عدالت شهری محقق نمی شود.

شهردار تبریز گفت: رضایتمندی مردم از دولت، رضایتمندی مردم از شهرداری هاست و اینگونه نیست که شهرداری ها و دولت از یکدیگر جدا باشند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که درآمد شهرداری ها تأمین نشود، عدالت شهری برقرار نشده و شهرداری ها مجبور به تراکم فروشی می شوند.

کد خبر 338579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.