لزوم تقویت دبیرخانه مجمع شهرداری‌های کلانشهرهای کشور

شهردار کرمان گفت: تحقق شهر پایدار به درآمدزایی و اقتصاد شهری بستگی دارد که در این راستا نیازمند مصوبات مجلس و ابزار قانونی برای وصول درآمدهای پایدار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مهران عالم‌زاده صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه نود و پنجمین اجلاس شهرداران کلانشهرها که به میزبانی اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: همه شهرها برای رسیدن به پایداری تلاش می‌کنند که در این راستا توجه به معماری، شهرسازی و آبادانی شهرها ضروری است.

وی افزود: تمامی این موارد به درآمدزایی و اقتصاد شهری بستگی دارد و این امر محقق نمی‌شود، مگر اینکه لوایح و طرح هایی تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارسال تا به تصویب برسد، در این صورت ابزار لازم برای وصول درآمد پایدار برای شهرداریها محقق می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به تقویت دبیرخانه مجمع شهرداری‌های کلانشهرهای کشور ادامه داد: امور شهرداریها باید در مجمع دبیرخانه کلانشهرها پیگیری شود، در این صورت می‌توان امیدوار بود در آینده شهرداری‌ها به عنوان پیشانی خدمات‌رسانی به مردم از ناحیه دولت بتوانند خدمات شایسته‌ای را به مردم ارایه کنند.

قدردانی از اعضای شورا و مدیران شهری اصفهان

آرش رضایی، شهردارکرمانشاه نیز از همیاری شهروندان اصفهانی برای کمک به زلزله زدگان این استان تشکر کرد و گفت: جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری اصفهان در بازدیدهای خود از این مناطق ، تفاهم‌نامه‌ای برای احداث مراکز بهداشتی و آموزشی امضا کردند که جای تقدیر و  تشکر دارد.

کد خبر 338538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.