۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
اکران "او" در دانشگاه اصفهان

فیلم کوتاه "او" ساختۀ مسعود طهماسبی، هشتم اسفندماه در دانشگاه اصفهان اکران و بررسی می‌شود.

کارگردان فیلم کوتاه "او" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برپایی این برنامه اظهار کرد: انعکاس رونمایی از فیلم "او" در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان موجب شد تا معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان پیشنهاد اکران این فیلم کوتاه را بدهد و به این ترتیب امروز آیین رونمایی و اکران آن در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

مسعود طهماسبی تصریح کرد: دکتر امیراحسان کرباسی زاده، عضو هیأت علمی گروه فلسفه و دکتر مسعود آلگونه، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان در این برنامه حضور داشته و پیرامون فیلم، صحبت‌هایی را مطرح خواهند کرد.

وی با اشاره به جزییات فیلم "او" گفت: این فیلم را می‌توان در دستۀ فیلم‌های تجربی جای داد به این علت که پیرنگ مشخصی ندارد. فیلم "او" در ارتفاعات کلاردشت تصویربرداری شده و داستان آن روایتگر دخترکی است که در یک جنگل سرگردان است. در واقع جنگل، استعاره ای از وضعیت ذهنی اوست و صدای دختر با سوالاتی که در مورد زندگی از پدرش می پرسد به گوش می رسد، در نهایت جایی که پدر عاجز از جواب دادن به سوال اوست، دختر به تنهایی به جواب خود می رسد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای دیدن این فیلم می‌توانند _سه شنبه_ هشتم اسفند ماه رأس ساعت ۱۶ به تالار ربانی دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 338314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.