نمایش آثار برگزیدۀ سینما حقیقت در ایستگاه آخر

روز پایانی اکران آثار برگزیدۀ یازدهمین جشنوارۀ سینما حقیقت در نگارستان امام خمینی(ره) به اکران چهار مستند اختصاص دارد.

عضو هیأت مؤسس خانه مستند اصفهان ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خوشحالیم که برای چهارمین سال پیاپی توانستیم آثار برگزیدۀ جشنوارۀ سینما حقیقت را برای سینمادوستان در اصفهان اکران کنیم. این برنامه از سوم اسفندماه با دو رویداد فرهنگی شامل رونمایی از مجموعه مستند "سمفونی زاینده رود" و تقدیر از عوامل آن و همچنین اکران بهترین مستند این دوره از جشنواره یعنی "بانو قدس‌ایران" در حضور کارگردان اثر، نمایندۀ تهیه کننده، مدیر شبکه مستند سینما، رییس اتاق بازرگانی اصفهان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان آغاز شد.

شهره سجادیه ادامه داد: از چهارم اسفند ماه هر روز در دو سانس، دو مستند برگزیده در نگارستان امام خمینی(ره) به نمایش درآمد و خوشبختانه با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه شد. روز پایانی این برنامه نیز به اکران چهار مستند با نام های "رزم آرا:یک دوسیه مسکوت" به کارگردانی احسان عمادی، "سربازخانه" اثر هادی معصوم دوست، "زنبورک در گام مینور" به کارگردانی مریم سپهری و "مادرم ایل من" به کارگردانی عزت الله پروازه اختصاص دارد.

وی افزود: با اکران این چهار مستند، مجموع ۱۷ فیلم در این پنج روز به نمایش درآمده است و امروز _دوشنبه_ هفتم اسفندماه در روز پایانی برنامه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارستان امام خمینی میزبان همۀ علاقمندان خواهیم بود.

کد خبر 338292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.