تعرفه‌های مجموعه‌های ورزشی سازمان میادین افزایش یافت

لایحه پیشنهادی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مربوط به افزایش تعرفه‌های اماکن و مجموعه‌های ورزشی این سازمان با ۹ رأی موافق و ۴ رأی مخالف به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برخی از مجموعه های ورزشی از قیبل استخر غدیر توسط سازمان میادین میوه و تره بار و میادین شهری احداث شده و در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است. در همین راستا صبح امروز، تعرفه‌های پیشنهادی مجموعه‌های ورزشی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

عباسعلی جوادی، رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در همین ارتباط اظهار کرد: برخی از سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان، املاک مختص به خود دارند، زیرا هیئت مدیره جداگانه دارند و باید پاسخگوی آن باشند.

وی ادامه داد: با تصویب لایحه مطرح شده در صحن شورای اسلامی شهر، نرخ های پیشنهادی برای مجموعه های ورزشی سازمان میادین سه تا چهار درصد و در برخی موارد با احتساب مالیات ارزش افزوده تا ۹ درصد افزایش خواهد یافت.

حیدر قاسمی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان نیز در خصوص این لایحه گفت: یکی از ملاک‌های نرخ گذاری در نظر گرفتن تورم در جامعه است که سعی شده سرجمع آنها متعادل باشد، البته استفاده کنندگان از این امکانات قشر خاصی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: استخرغدیر یکی از استخرهای باکیفیت اصفهان است که هزینه‌های زیادی برای آن انجام می شود، البته شورای شهر باید مشخص کند که به دنبال سیاست رفاهی برای شهر است یا اقتصادی؟

به گزارش ایمنا، لایحه پیشنهادی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مربوط به افزایش تعرفه‌های اماکن و مجموعه‌های ورزشی این سازمان با ۹ رأی موافق و ۴ رأی مخالف به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

کد خبر 338248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.