نوروزی: همه امکانات برای پذیرایی از مسافران مهیاست

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان تمام امکانات لازم، برای میزبانی خوب از مسافران را تدارک دیده است.

قدرت الله نوروزی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید از شرکت‌های مسافربری اظهار کرد: امیدوارم آمادگی شرکت‌ها بتواند در تعامل با آمادگی واحدهای خدماتی شهر، زمینه بسیار خوبی را برای پذیرایی از مهمان‌های نوروزی فراهم کند.

وی با اشاره به آمادگی شهر اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: شهرداری اصفهان، تمام امکانات لازم برای میزبانی خوب از مسافرین را تدارک دیده است و باید به تمام افرادی که در ستاد تسهیلات نوروزی فعالیت می‌کنند خسته نباشید گفت، امیدوارم سال ۱۳۹۷ سال پربرکتی برای همه همشهریان باشد.

وی با تبریک عید نوروز به هم‌وطنان و شهروندان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم اصفهان بتواند امسال بهتر از سال‌های گذشته مهمان‌نوازی خودش را اثبات کند.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان در آخرین روز  سال ۱۳۹۶ از پایانه مسافربری و ایستگاه متروی کاوه بازدید کرد، امروز خط مترو به پایانه کاوه متصل شد تا مسافرانی که وارد این پایانه می‌شوند، دسترسی آسان‌تری به قطار شهری اصفهان داشته باشند.

قدرت الله نوروزی هم‌چنین در حاشیه این بازدید از مسافرانی که صبح امروز از طریق این پایانه وارد اصفهان شده بودند با یک شاخه گل استقبال کرد و سال جدید را پیشاپیش به آن‌ها تبریک گفت.

کد خبر 337703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.