۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
ادای دین به "زاون"

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان ارامنه اصفهان با محوریت شخصیت "زاون قوکاسیان" به همت خانه عکس و مرکز هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر خانه عکس و مرکز هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سالگرد درگذشت زاون قوکاسیان، تصمیم گرفتیم تا به یاد او نمایشگاهی از عکس های عکاسان ارامنه اصفهان را برگزار کنیم و به دلیل اینکه همه عکاسان از زاون عکسی در اختیار نداشتند، موضوع مشخصی برای آثار در نظر نگرفتیم، هرچند بخش جانبی که با حضور عکاسان ارامنه و غیرارامنه برگزار می شود به پرتره هایی از زاون اختصاص دارد.

علی خطیبی افزود: زاون قوکاسیان بزرگ ترین منتقد سینمایی کشور، متولد و اهل اصفهان بود. برگزاری این نمایشگاه اظهار ارادت و ادای دینی به محضر این هنرمند برجسته است که در زمینه های فرهنگی در اصفهان فعالیت های بسیاری داشت و به همچنان به عنوان پدر نقد سینمای اصفهان شناخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در این نمایشگاه هیچ محدودیتی در تعداد آثار و شرایط عکس ها وجود ندارد. علاقمندان برای شرکت در نمایشگاه گروهی عکاسان ارامنه اصفهان با محوریت زاون قوکاسیان می توانند تا ۳۰ بهمن ماه آثار خود را به نشانی تلگرام @khatibiali ارسال کنند و یا محتوی نام عکس، عکاس و شماره تماس خود را به صورت لوح فشرده به خانه هنرمندان اصفهان تحویل دهند.

کد خبر 337587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.