نمایندگان شهردار در شورای نامگذاری معرفی شدند

شهردار اصفهان طی احکامی جداگانه دکتر علی اصغر باباصفری و دکتر علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان علی‌اصغر باباصفری و علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

علی اصغر باباصفری دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است که هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در گروه زبان و ادبیات و فارسی فعالیت می‌کند. وی در کنار فعالیت‌ها و پژوهش‌های علمی خود، کتب "فرهنگ داستانهای عاشقانه" در ادب فارسی و "بر بلندای سخن" را به رشته تحریر درآورده است.

انتشار ۷۰ مقاله در مجلات علمی، پژوهشی و ترویجی و ارائه ۳۰ مقاله در همایش‌ها و سمینارهای بین المللی، ملی و منطقه ای از دیگر سوابق علمی این استاد زبان و ادبیات فارسی است.

علیرضا جعفری زند که به عنوان دیگر نماینده شهردار اصفهان در شورای نامگذاری شهر اصفهان معرفی شده، از اصفهان شناسان و پژوهشگران تاریخ است که تحصیلات خود در رشته باستان شناسی را در مقطع دکتری و در دانشگاه تهران به پایان برده و هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران محسوب می شود. وی تدریس در دانشگاه شیراز را در سوابق کاری خود به ثبت رسانده و تدریس در رشته های معماری، هنر، باستان شناسی را در سوابق خود دارد.

جعفری زند دارای تالیفات و پژوهش‌های علمی در زمینه تاریخ اصفهان بوده و در کاوش باستان شناسی تپه اشرف اصفهان به عنوان سرپرست تیم کاوش فعالیت کرده است. از سوابق اجرایی دکتر جعفری زند می توان به نظارت بر بناهای تاریخی، مذهبی اصفهان و همکاری با اداره اوقاف (۹ سال)، عضویت در هیئت راهبردی مصلی اصفهان از (سال ۹۲ تا ۹۴) و کارشناس دادگستری در رشته ابنیه و آثار تاریخی اشاره کرد. جعفری زند همچنین آثار و تالیفات قابل توجهی را در سوابق کاری خود دارا است. وی همچنین دارای ۱۷ مقاله isi و ۳۶ مقاله در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است.

کد خبر 337545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جج IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    0 0
    از نام گذاری تکرای درمناطق جلوگیری کنید اسامی صفات انسانیونام گلها استفاده کنید نام دانشمندان فعلی اصفهان چه معروف چه غیر معروف استفاده کنید تا مثل نام بعضی کوچه های 700ساله بیان گر وضعیت علمی شهر در زمان فعلی باشد اگر مثل ما سوال میکردیم که این همه ابنیه را درزمان صفویه در طول 300 سال فقط شیخ طراحی وساخته است واومی گفت من نمیدانم انهم معماروریاضیدان ومقصود بیک وچند تن باقی است کاروانسرا مقصود بیک هم را اپارتمان کردند رفت