یخنوردان تاریخ‌ساز وارد اصفهان شدند

دو یخنورد افتخارآفرین اصفهانی با استقبال مسئولان استان وارد اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا صفدریان، یخنورد اصفهانی که با قهرمانی در مسابقات جام جهانی یخنوردی ایتالیا تاریخ‌ساز شد و سید عماد حسینی که به مدال نقره مسابقات یخنوردی جوانان جهان دست یافت، دقایقی پیش با استقبال مسئولان ورزش اصفهان وارد فرودگاه شهید بهشتی شدند.

حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس، غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسئولان هیأت کوهنوردی استان، جمعی از ورزشکاران رشته کوهنوردی و یخنوردی، همکاران صفدریان در سازمان آتشنشانی و خانواده این دو ورزشکار در مراسم استقبال حضور داشتند.

محمدرضا صفدریان پس از کسب مدال برنز جام جهانی سوییس، بالاتر از قهرمانان روسیه و کره جنوبی به مدال طلای ماده «لید» جام جهانی یخنوردی ایتالیا دست یافت و نخستین مدال طلای ایران از جام‌های جهانی را از آن خود کرد. این یخنورد اصفهانی سپس در رقابت‌های یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا که در «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی برگزار شد، حضور یافت و در ماده «لید» موفق به کسب مدال برنز آسیا شد. وی همچنین در این ماده در رده ششم جهان ایستاد.

تیم ملی یخ‌نوردی ایران نیز با ۳۶۰ امتیاز بالاتر از کره‌جنوبی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

سیدعماد حسینی نیز در رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جوانان جهان در لیختن اشتاین و در ماده «لید»، به مدال ارزشمند نقره رسید.

کد خبر 337399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.