انصاری: نصرتی قاچاقی به جام جهانی رفته است!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: کارشناسان نظر بدهند که نصرتی با چنین کیفیت و این همه ناسزایی که نثار بازیکن حریف می‌کند، چطور در جام جهانی بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری پس از توقف تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران در مورد اینکه «چرا بعد از بازی با عصبانیت به سمت محمد نصرتی رفت؟» اظهار کرد: به نظر شما، مگر می‌شود بدون دلیل عصبانی شوم و به سمت نصرتی بروم؟ فکر می‌کنم این بازیکن نزدیک ۴۰ یا ۵۰ سال دارد و مگر می‌شود یک بازیکن در سال ۲۰۱۸ از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ فحش ناموس بدهد و شأن، شخصیت و وجدان را نادیده بگیرد؟

وی افزود: اصلاً نمی‌توانم در مورد ناسزاهایی که نصرتی به کار می‌برد، صحبت کنم. شرایط به گونه‌ای بود که بازیکنان نفت به من می‌گفتند «ساسان ولش کن» و به نصرتی می‌گفتند «خجالت بکش!» هر چه از او دور می‌شدم دوباره به سمتم می‌آمد و به من ناسزا می‌گفت.

انصاری در مورد اینکه «نصرتی گفته او از چند کیلومتری باشگاه پرسپولیس هم رد نشده است»، ادامه داد: هیچ ادعایی ندارم. بچه روستا هستم و خانه پدری‌ام هم در روستا است، اما اصالت دارم. اگر اصالت نداشتم، جواب ناسزاهای نصرتی را می‌دادم و کسی که فحش ناموس می‌دهد، اصل و نسب ندارد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: مردم پیشینه نصرتی را می‌دانند و آن شادی بعد از گلی که چند سال پیش انجام داد و تمام فوتبال ایران را زیر سوال برد، به یاد دارند. شخصیت و بزرگی به سن و سال نیست و به نوع رفتار و گفتار بستگی دارد. رفتار امروز او برای من قابل باور نیست.

وی در مورد دلیل این برخورد نصرتی، اظهار کرد: یک توپ را به عمق فرستادم و فقط دست نصرتی را کشیدم تا زودتر به توپ برسم که حتی می‌گویم خطا کردم، اما او بدترین ناسزاها را به من داد. خیلی از بزرگان فوتبال در لیگ با کیفیت بالا بازی می‌کنند، اما نصرتی نباید این گونه رفتار کند.

انصاری ادامه داد: حق من نبوده به اینجا برسم و از نظر فنی هیچ هستم، اما کارشناسان نظر بدهند که نصرتی با چنین کیفیتی چطور در جام جهانی بازی کرده است. برای من غیرقابل باور است. در زندگی خود به کسی توهین نکرده‌ام که توهین بشنوم. از تمام هم‌بازی‌هایم بپرسید آیا تا به حال یک ناسزا از من شنیده‌اند، ولی می‌توانید از هم‌تیمی‌های نصرتی در مورد شخصیت و رفتار او بپرسید.

وی اضافه کرد: نه قاچاقی به فوتبال آمده‌ام، نه قاچاقی بازی کرده‌ام، اما مشخص است چه کسانی قاچاقی به تیم ملی و جام جهانی رفته‌اند. اصلاً نصرتی بهترین دفاع جهان است، اما این همه ناسزایی که از دقیقه یک تا ۹۰ نثار من کرد، برایم قابل باور نیست.

کد خبر 336969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.