۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
نصرتی: انصاری را نمی‌شناسم!

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ساسان انصاری به من توهین کرد، اما اصلاً او را نمی‌شناسم و این بازیکن در شأن من نیست!

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نصرتی پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. سپاهان در هفته‌های اخیر و با تغییر و تحولاتی که داشت، نتایج خوبی نگرفت.

وی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت سپاهان را آنالیز کرده بودیم و توانستیم خوب دفاع کنیم. البته هر دو تیم، دو موقعیت گل داشتند که به تیرک دروازه اصابت کرد.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که «دلیل اینکه ساسان انصاری در پایان بازی به سمتش می‌دوید چه بود؟»، گفت: ساسان انصاری؟! این بازیکن را نمی‌شناسم. در مورد چه کسی حرف می‌زنید؟ همان که یک بار از کنار باشگاه پرسپولیس رد شده است؟! شما باید در مورد نویدکیا، عقیلی، حسین پاپی و بازیکنان دیگر از من بپرسید. ساسان انصاری چه کسی است؟!

نصرتی افزود: ساسان انصاری فقط می‌خواهد ناجوانمردانه بازی کند. بار اولش هم نبود و برای چندمین بار است که این حرکات را انجام می‌دهد، اما خوشبختانه داور حواسش بود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بازیکنی از من بپرسید که در شأن من باشد. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، اصلاً ساسان انصاری کجا بود؟ برخی برنامه‌های تلویزیونی این بازیکنان را برای دو گلی که به ثمر می‌رسانند، بزرگ می‌کنند.

نصرتی تأکید کرد: باشگاه سپاهان چطور چنین بازیکنانی را جذب کرده است؟ همین بازیکنان را به خدمت گرفته که الان در این رده از جدول قرار دارد. سپاهان بهترین تیم آسیا بود، اما الان با این بازیکنان قعر جدولی است.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که «آیا ساسان انصاری به شما توهین کرد»، گفت: او صد درصد به من توهین کرد.  

کد خبر 336968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.