شهرداری اصفهان به سوالات دانشجویان در حوزه شهر پاسخ می دهد

رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری گفت: هر خدمتی که در مجموعه‌های گوناگون از جمله شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه می‌شود، از دستاوردهای انقلاب است.

حامد سحاریان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر خدمتی که در مجموعه‌های گوناگون از جمله شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه می‌شود، از دستاوردهای انقلاب است، در این غرفه نیز سعی شده بخشی از خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان از جمله علمی پژوهشی، عمرانی، خدماتی، فضای سبز، ترافیکی و فرهنگی که هر کدام از آنها به نوعی برای مردم ملموس‌ هستند را در معرض دید شهروندان قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها برای معرفی هرچه بیشتر خدمات خود باید با مردم تعاملاتی داشته باشند، گفت: یکی از راه‌های ایجاد تعامل، برگزاری نمایشگاه است و این بار نیز شهرداری اصفهان برای ارتباط با مردم، خدمات خود را به آنها معرفی کرده است.

وی افزود: از آنجایی که ممکن است نام شهرداری برای مردم نسبت به دیگر اداره‌ها آشناتر باشد، هنگامی که بازدیدکنندگان از مسیر منتهی به غرفه شهرداری عبور می‌کنند به داخل غرفه آمده و با استقبال از آن، سؤالاتی که در خصوص مباحث شهرداری در ذهن دارند را مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت می‌کنند.

مسئول غرفه شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا به سؤالات دانشجویان در زمینه پسماند، قطارشهری و... در رابطه با پایان‌نامه‌هایی که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری با آنها داشته است، پاسخ داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در اصفهان برپا شده که شهرداری اصفهان نیز در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 336904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.