دشمنان ایران روی مشکلات اقتصادی و اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده‌اند

وزیر کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی وقتی نتوانستند از طریق جنگ و تحریم وارد عمل شوند، روی موضوعات اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در سومین روز سفر خود به استان هرمزگان، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی با درک توطئه های دشمن و نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، عزم همه نیروها را برای بهبود اقتصاد خواستار شدند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان هرمزگان از جمله ترانزیت دریایی، سواحل گسترده و آب و هوای مناسب در فصول سرد، این استان علاقمندان فراوانی را جهت سرمایه گذاری به خود جلب می کند، بنابراین هیچ بهانه ای برای توسعه نیافتگی هرمزگان وجود ندارد و مسئولان باید با کمک مردم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

رحمانی فضلی پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف را با توجه به مستقل بودن آن خیره کننده دانست و افزود: نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای غیر قابل انکار است و رشد قابل ملاحظه ایران در بخش های علمی از باور خواستن و حرکت در مسیر شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نشات گرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در این سال ها توانسته از خود مقاومت و استقامت نشان دهد، اظهار کرد: ما میراث دار شهدا هستیم و در ۳۹ سال گذشته نشان دادیم که استقلال کشور ناگسستنی است.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی فضلی رییس شورای امنیت کشور در سومین روز سفر خود به استان هرمزگان از تعدادی از جزایر ١٤ گانه استان هرمزگان در خلیج فارس از جمله ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، فارور، سیری و لاوان نیز بازدید هوایی کرد. در جریان این بازدید فرماندهان نیروی دریایی سپاه، مرزبانی و ... حضور داشتند.

سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور گزارشی از آخرین وضعیت جزایر حاشیه خلیج فارس و گذرگاه های مرزی به رحمانی فضلی رییس شورای امنیت کشور ارائه کردند.

کد خبر 336900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.