آغاز ثبت‌نام بخش مسابقه‌ای چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی

ثبت‌نام بخش‌های مسابقه‌ای چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ثبت‌نام بخش‌های مسابقه‌ای چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی  شامل طراحان کسب‌وکار آزاد، طراحان کسب‌وکار دانشجویی، فن آفرینان (شامل نوپا، رشد یافته و تاثیرات اجتماعی فن آفرینان) و تداوم فن آفرینی آغاز شد.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با حمایت معاونت علمی و با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار می‌شود. حوزه فعلی جشنواره یک حوزه ملی برای فن‌آفرینان داخل کشور است و در یک چشم‌انداز میان‌مدت، فراملی شده و کشورهای منطقه را شامل خواهد شد. این جشنواره با محتوایی منحصربه‌فرد، هرسال، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود. 

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به‌عنوان اولین جشنواره حوزه کارآفرینی در کشور از سال ۱۳۸۲ به ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. سه جشنواره اول با عنوان کارآفرینی برگزار شد. هم اکنون ثبت‌نام بخش‌های مسابقه‌ای چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، آغاز شد. علاقه‌مندان تا ۲۶ بهمن‌ماه برای ثبت‌نام در این مسابقه فرصت دارند. در اعتباربخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود، در بخش مسابقه‌­ای طراحان کسب‌­وکار تلاش می‌شود ایده‌های نو مبتنی بر فناوری را در قالب یک مدل کسب‌وکار پویا که قابلیت تجاری‌سازی آن را به اثبات می­‌رساند پذیرش کند و مورد داوری قرار دهد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری جشنواره ملی شیخ بهایی، چهاردهمین دوره این جشنواره، به دلیل برگزاری کنفرانس بین المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP ۲۰۱۸) توسط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در تابستان سال ۹۷ و هماهنگی حداکثری جشنواره شیخ ‌بهایی با سیاست‌ها و برنامه‌های منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان از اردیبهشت‌ ۹۷ به دی ماه همان سال منتقل ‌شد.

کد خبر 336679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.