امضا توافقنامه ۳ جانبه فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و شیراز

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: توافقنامه‌ همکاری ما بین فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد، اصفهان و شیراز در مواقع بحرانی امضا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت فرودگاه های استان اصفهان، در حاشیه نشست تخصصی مدیران ایمنی و نمایندگان دفتر مقررات فرودگاهی در شیراز، توافقنامه‌ همکاری ما بین فرودگاه های بین‌المللی مهرآباد، اصفهان و شیراز در مواقع بحرانی، به امضا رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به معین بودن فرودگاه های بین‌المللی مهرآباد، اصفهان و شیراز نسبت به یکدیگر اظهار کرد: در حاشیه نشست تخصصی مدیران ایمنی و نمایندگان دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، تفاهنامه‌ای میان مدیران کل فرودگاه های مهرآباد تهران و اصفهان و همچنین فرودگاه های اصفهان و شیراز برای همکاری در حوزه‌های هوانوردی، راداری، سیستم ناوبری، تجهیزات و پذیرش پروازها در مواقع بحران منعقد شد.

حسن امجدی خاطرنشان کرد: از جایی که فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه مهرآباد در زمان بحران، معین یکدیگر هستند، تفاهم نامه مذکور که شامل دستورالعمل‌های همکاری و یاری‌رسانی بین این دو فرودگاه در حوزه‌های نیروهای انسانی تجهیزات و امکانات دستورالعمل‌ها و آموزش با همکاری دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مبادله شد.

وی تصریح کرد: فرودگاه های استان اصفهان و فارس نیز معین یکدیگر در زمان بحران هستند و تفاهنامه‌ای میان مدیران کل دو فرودگاه جهت همکاری بیشتر تبادل شد.

کد خبر 336666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.