فخرالدینی: نتوانستیم آن‌طور که باید بازی کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نماینده هند بازی بسته‌ای ارایه کرد و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید، بازی کنیم.

میلاد فخرالدینی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. تیم هندی انگیزه زیادی داشت و بازی بسته‌ای ارایه کرد که در این نوع بازی‌ها نمی‌توان آن‌طور که باید و شاید، بازی کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم گروه خیلی سختی داریم. تیم قطری در صدر جدول لیگ این کشور قرار دارد و تیم اماراتی هم در گروه خود در رده دوم جدول ایستاده است. نماینده ازبکستان هم قهرمان است و امیدوارم بتوانیم از در این گروه صعود کنیم.

فخرالدینی ادامه داد: فکر می‌کنم بتوانیم از مرحله گروهی بالا برویم، چون تیم‌های دیگر فوتبال بازی می‌کنند و مثل آیزاول هند خیلی بسته بازی نمی‌کنند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: سابقه بازی در مسابقات آسیایی را دارم و تیم‌هایی که در مسابقات لیگ آسیایی حضور دارند خیلی راحت فوتبال بازی می‌کنند و فکر می‌کنم کار ما در مسابقات گروهی، راحت‌تر از این بازی باشد.

در مورد بازی مقابل استقلال در لیگ برتر، گفت: این بازی شش امتیازی و سخت است و از حساسیت بالایی برخوردار است. حتماً باید این بازی را ببریم تا عنوان دومی را بگیریم. استقلال خیلی بهتر شده و نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم مثل بازی‌های قبل، مقابل این تیم هم بتوانیم خوب بازی کنیم.

کد خبر 336122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.