آذری: کار سخت ذوب‌آهن تازه شروع شد/ کی‌روش نباید ۷ سال منتظر یک زمین باشد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: از امروز کار سخت ما تازه آغاز شد و باید تیم را آماده حضور پر فروغ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری شامگاه سه‌شنبه و پس از برتری ذوب‌آهن برابر آیزاول هند در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران با تبریک این صعود به مردم اصفهان اظهار کرد: در حدود ۶۰ روزی که کار در ورزشگاه فولادشهر را آغاز کردیم، همکارانم در باشگاه ذوب‌آهن کمک بسیاری در این زمینه انجام دادند. از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ذوب‌آهن، اعضای هیأت مدیره باشگاه و هوادارانی که در این سرمای وحشتناک از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم.

بیستون را عشق کَند و شهرتش فرهاد برد!

وی افزود: اگر کاری با عشق انجام شود، نتیجه چیزی می‌شود که می‌بینید. بیشتر کارشناسان اعتقاد داشتند که چمن فولادشهر به بازی امروز نمی‌رسد و حتی رییس فدراسیون فوتبال در بازدیدی که مدتی پیش از فولادشهر داشت، در این مورد دچار تردید شده بود، اما با همکاری شرکت ذوب‌آهن و شهرداران این منطقه ورزشگاه آماده شد. در مورد برف‌روبی روز گذشته نیز، به قول معروف می‌گویند "بیستون را عشق کَند و شهرتش فرهاد برد". من هم عاملی بودم که در کنار همکارانم حاضر شدم و می‌خواستم این احساس را در زیر مجموعه خود به وجود بیاورم که مدیرشان همه جا در کنار آنها حضور دارد و خوشبختانه بازیکنان هم امروز یکی از بهترین بازی‌های مرحله پلی‌آف را انجام دادند که برنده آن ما بودیم.

رقابت نابرابری با تیم‌های عربی داریم

آذری در مورد برنامه ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از امروز کار سخت ما آغاز شد و باید تیم را آماده مرحله گروهی کنیم که مسائل فنی در حیطه سرمربی تیم و کارهای ستادی و پشتیبانی نیز بر عهده ما است. مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن با وجود تمام مشغله‌ها، امروز با حضور در ورزشگاه فولادشهر از تیم حمایت کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم به عنوان نماینده اصفهان و ایران، حضور پر فروغی در مرحله گروهی داشته باشیم، اما از نظر اقتصادی و تجهیزات رقابت نابرابری با تیم‌های عربی داریم. البته در چند سال اخیر نیز چنین شرایطی وجود داشته، اما عملکرد خیره ‌کننده‌ای داشتیم و از مرحله گروهی هم صعود کردیم. امیدوارم با حمایت رسانه‌ها و علاقه مردم اصفهان بتوانیم در مرحله گروهی نیز موفق باشیم و از گروه خود صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد مناقشه ایران و عربستان بر سر میزبانی ادامه داد: باید واقع بین باشیم. از نظر اقتصادی و نفوذ دیپلماتیک در فیفا و AFC با قطر قابل مقایسه نیستیم و همین که قطر توانست میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ شود نشان از نفوذ بالای آن‌ها است. باید بپذیریم که با توجه به اختلافات سیاسی موجود، به صلاحمان نیست که در ایران یا عربستان با تیم‌های عربستانی بازی کنیم و این معضل باید حل شود. بیرون نشستن و بازی نکردن با این تیم‌ها مستمسکی برای محرومیت تیم‌های ایرانی خواهد شد. چاره‌ای نداریم و باید در کشور بی‌طرف بازی کنیم. این مشکلی نیست که به صورت فوتبالی رفع شود و باید از نظر سیاسی و روابط دیپلماتیک دنبال شود که با توجه به روندی که وجود دارد، کمی زمان‌بر خواهد بود.

کی‌روش نباید هفت سال منتظر یک زمین باشد

وی تصریح کرد: دیروز تنها نبودم و تمام مدیران و معاونان باشگاه روز گذشته در هنگام برف‌روبی ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند و تلاش کردند و این روحیه بعداً به تیم‌های مختلف ذوب‌آهن تسری پیدا می‌کند. اگر این روحیه در تمام کشور وجود داشت، برای مثال کی‌روش نباید هفت سال منتظر آماده‌سازی یک زمین چمن باشد و نشان دادیم که در طول ۶۰ روز می‌توان دو زمین چمن آماده کرد.

آماده‌سازی زمین شماره دو فولادشهر

آذری اضافه کرد: زمین چمن شماره دو فولادشهر که به نام زنده‌یاد محمدمهدی عسگری از معاونان سابق باشگاه ذوب‌آهن نامگذاری شده به زودی آماده خواهد شد و به عنوان زمین تمرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. موجی که در باشگاه ذوب‌آهن به وجود آمد، حاصل عشق و علاقه‌ به مسئولیتی است که به اعضای باشگاه سپرده شده است و تنها به من برنمی‌گردد. دست کارگرانی که چند ماه است حقوق نگرفته اند، اما روز گذشته با علاقه کار کردند را می‌بوسم و به آن‌ها قول می‌دهم هرچه زودتر حقوقشان پرداخت شود. تیم از سه ماه پیش در فولادشهر بازی نمی‌کرد، اما کار عمرانی در فولادشهر دقیقاً دو ماه طول کشید و خوشحالم این تلاش‌ها امروز با کسب نتیجه همراه شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد عملیات عمرانی که در ورزشگاه فولادشهر انجام شد، اظهار کرد: ابتدا ۲۵ هزار متر مکعب خاک برداشت شد، سپس سه لایه خاک‌ریزی و سیستم زهکشی ترمیم شد و پس از ریخته شدن خاک کشاورزی، ۹ هزار متر مربع چمنی که قبلاً کشت شده بود، به زمین منتقل شد و در زمین شماره دو نیز به همین نسبت کار عمرانی انجام شده است. خواستن توانستن است و یک مجموعه با تلاش می‌تواند اتفاقات خوبی رقم بزند. از مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، همکارانم در باشگاه ذوب‌آهن و مدیران شرکت شستا تشکر می‌کنم و از رسانه‌ها نیز به دلیل پوشش اخبار این عملیات عمرانی تشکر ویژه‌ای دارم.

وی با تشکر از حضور هواداران ذوب‌آهن در بازی با آیزاول گفت: امروز هوا بسیار سرد بود، اما باز هم تنها نبودیم. بازگشتمان به فولادشهر همراه با یک پیروزی بین‌المللی خوب بود.

آذری در مورد اینکه چه اقدامی باید انجام شود تا هواداران ذوب‌آهن حضور پرشورتری در مسابقات این تیم داشته باشند، خاطرنشان کرد: این موضوع تنها در مورد ذوب‌آهن مصداق ندارد. حضور هوادار یعنی درآمد بیشتر برای باشگاه‌های حرفه‌ای و بر اساس تحقیقات، نخستین اصل تأثیرگذار در حضور تماشاگران، نتایج تیم است. خوشبختانه ذوب‌آهن در مسیر نتیجه‌گیری قرار گرفته و قول می‌دهم که تعداد تماشاگران ذوب‌آهن روز به روز بیشتر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: دومین عامل مشوق، دسترسی آسان به ورزشگاه است و فکر می‌کنم با توجه به طرح توسعه مترو، در آینده بتوان در سریع‌ترین زمان از مرکز شهر اصفهان به ورزشگاه فولادشهر رسید. همچنین امروز مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن از ما برنامه خواست تا قسمت تپه ورزشگاه هم صندلی‌گذاری شود. همچنین افزایش امکانات رفاهی و برنامه‌های فرهنگی نیز در حضور هوادار در ورزشگاه تأثیر دارد.

کد خبر 336119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.