۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
اعداد زنگ می‌زنند!

نمایشگاه ویدئو اینستالیشن "محمدرضا معصومیان" با عنوان "اعداد زنگ زده" در گالری متن برگزار شده است.

این هنرمند جوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای نشان دادن عنصر حرکت در هنر معاصر از ویدئو اینستالیشن استفاده می کنیم، این ابزار با زبانی فراتر از زبان عکس، موضوعی را به صورت ویدئو نشان می دهد. این ابزار هنری را انتخاب کردم چون مدت زیادی است در این عرصه کار کرده ام و تمایل داشتم با ترکیب کردن آن با عکس و صدا این پروژه را اجرا کنم.

معصومیان افزود: تمام عکس ها و ویدئوهایی که در این نمایشگاه پخش می شود در زمان و تعداد به هم مرتبط هستند، کلیه آثار با محوریت اعداد ارایه شده است و برخی از آنها ضریب سه دارد، مانند نمایش سه عکس، ۹ ویدئو، شش ال سی دی و یا زمان ویدئوها نیز با زمان های سه دقیقه، ۱۵ ثانیه، ۲۴ ثانیه و گاه ۹ ثانیه نمایش داده می شود و به دلیل اینکه همه این اعداد به هم مرتبط هستند، من هم عنوان "اعداد زنگ زده" را برای آن انتخاب کردم، همچنان که در زندگی ام همواره با این اعداد مواجه بوده‌ام.

محمدرضا معصومیان پیش از این در زمینه ساخت پرفورمنس موزیک نیز فعالیت داشته است و نمایشگاه "اعداد زنگ زده" نخستین پروژه ویدئو اینستالیشن اوست.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۱ بهمن ماه صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۰ به گالری متن، واقع در آبشار اول، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

کد خبر 335971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.