نصر اصفهانی: زمینه جولان تفکری خاص را در ۲۲ بهمن  فراهم نکنیم

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به وحدت آفرینی روز ۲۲ بهمن، لازم است با دقت در انتخاب سخنران ویژه، زمینه جولان تفکری خاص در این روز ملی را فراهم نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ضمن تقدیر از امام جمعه تبریز که در یک حرکت مردم پسند دستور برداشت نرده‌های جداکننده بین مسئولان و مردم در صفوف نمازجمعه را داد، اظهارامیدواری کرد: این اقدام در تمامی شهرهای کشور انجام شود، اکنون تا فرصت باقی است از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخواست می‌شود برای مراسم ۲۲ بهمن اجازه دهد تا مسئولان در کنار مردم در مراسم حضور یابند و از چیدن صندلی ویژه برای مسئولان خودداری کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به وحدت آفرینی این روز در انتخاب سخنران ویژه مراسم نیز دقت شود تا زمینه برای جولان تفکری خاص در این روز ملی فراهم نشود.

وی از هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی سپاهان به دلیل انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان مربی تیم فولاد مبارکه تشکر و اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجربیات و توانمندی های این مربی صاحب نام و مردمی شاهد تحولات چشمگیر و موثری در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در این تیم باشیم.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: برای آقای ابراهیم زاده آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم استمرار حضور او را در این سمت دوباره سپاهان را به روزهای اوج خود برگرداند و شادی، نشاط و رضایت را به هواداران این تیم هدیه کند.

کد خبر 335951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.