۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
علی خدایی "پل نوشت" را نوشت

تازه‌ترین کتاب "علی خدایی" نویسنده برجسته و نامی اصفهان با نام "پل نوشت" از سوی نشر چشمه منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

این نویسنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب "پل نوشت" در قالب بیش از ۳۰ قطعه در اوایل سال آینده از سوی نشر چشمه منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

وی با اشاره به اینکه این کتاب با محوریت رودخانه زاینده رود به نگارش درآمده است، گفت: تقریبا در تمامی ایامی که امسال آب در رودخانه زاینده رود جریان داشت، من به کنار رودخانه می رفتم، می نشستم و بدون اینکه از قبل به مسئله خاصی فکر کرده باشم، سعی می کردم احساسی را که از تماشای آمد و شد آدم ها، مرور لحظه هایی که در سالیان گذشته در کنار رودخانه قدم زده و تجربه کرده بودم و حتی خاطراتم از دوران مدرسه و تحصیل را بنویسم و در قالب کلماتی خیلی فشرده بگنجانم. این نوشتار نه در قالب شعر، قصه و داستانک، بلکه در قالب قطعه نوشته شده است.

نویسنده کتاب "نزدیک داستان" خاطرنشان کرد: در این مجموعه بخش دیگری با نام "چارباغ‌نویسی" شامل ۳۰ تا ۴۰ قطعه و بخش "اخوانیات" که غالبا قطعاتی درباره اصفهان است منتشر شده و به زودی به چاپ می رسد.

کد خبر 335893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.