دانشگاهیان گره های کور شهر را با پایان نامه ها باز کنند

شهردار اصفهان با اشاره به لزوم تقویت ارتباط شهرداری با مراکز دانشگاهی گفت: باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل و موضوعات شهری را مطرح کنیم تا دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه بتوانند گره کوری از شهر باز کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در بازدید از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اظهارکرد: با توجه به اینکه فعالیت حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش نرم‌افزاری است، به عنوان مغز متفکر هر دستگاهی عمل می‌کند. هر دستگاهی برای انجام فعالیت‌های صحیح، نیاز به فکر و برنامه دارد، بنابراین به عنوان فردی دانشگاهی اعتقاد دارم که کار کردن بدون برنامه‌ریزی، بیهوده است.

وی با بیان اینکه حوزه برنامه‌ریزی در تمامی اقدامات عمرانی نقش کلیدی دارد، افزود: هر چه توانمندی نیروی انسانی حوزه برنامه‌ریزی تقویت شود، آثارش را در توسعه و آبادانی شهر خواهیم دید، بنابراین باید در جهت افزایش توانمندی کارکنان حرکت کنیم، زیرا بالا رفتن توانمندی‌ها می‌تواند نیروی انسانی را به یک سرمایه ارزشمند برای هر دستگاهی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان باید ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی تقویت کند، تصریح‌کرد: باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل و موضوعات شهری را مطرح کنیم تا دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه بتوانند گره کوری از شهر باز کنند، این مهم به عنوان خرید علم می‌تواند یک معامله خوب میان شهرداری و دانشگاه باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش باید بتواند به عنوان مغز متفکر در ارتباط با دستگاه‌های دیگر مانند دانشگاه و متخصصان اقتصاد، مسیرها، تعامل‌ها، مشارکت‌ها، جذب سرمایه‌گذارها و انتخاب مدیران را مشخص کند، اظهارکرد: شاخه‌های علوم بسیار زیاد است، اما هنر یک مدیر پیوند دادن علوم مختلف، ایجاد هم افزایی و استفاده صحیح از این علوم است، باید از افکار دیگران استفاده و راهکار ارایه کرد.  

نوروزی با تاکید بر اینکه حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش باید افکارسنجی کرده و نتایج اقدامات شهرداری را به مردم اعلام کند، اظهارکرد: اشکال کشور، مدیران آموزش ندیده هستند، تحصیلات آکادمیک بخشی از کار است و آموزش ضمن خدمت نیز باید برای مدیران گذاشته شود، زیرا تجربه تنها کارساز نیست و باید آموزش و تجربه درکنار هم باشد.

کد خبر 335330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.