موانع سرمایه‌گذاری در اصفهان را رفع می‌کنیم

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: دغدغه شهرداری فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در این کلانشهر است.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بر اساس برنامه تدوین شده ابتدا باید ساختار سازمانی حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از نظر نیروی انسانی و جایگاه آن تقویت شود، پس از آن نیازمند تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر جلسات منظم و دوره‌ای شناسایی ظرفیت‌های مناطق و بررسی دیدگاههای سرمایه‌گذاران آغاز شده است، پس از طی این مسیر و شناسایی مشکلات، در جهت رفع موانع اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری با بیان اینکه مدیریت شهر به همراه همه نهادها تلاش می‌کند موانع سرمایه‌گذاری در اصفهان را رفع کند، گفت: با توجه به وضعیت بخش مسکن و ساختمان، جهت‌گیری سرمایه‌گذاری‌ها به سمت پروژه‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری هدایت شده است.

رئیسی ادامه داد: با توجه به اینکه دغدغه شهرداری فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران است، باید به دنبال بهبود شرایط کسب و کار در اقتصاد شهر باشیم، البته باید اراده جمعی وجود داشته باشد که بی شک با حمایت‌های شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری این اتفاقات رقم خواهد خورد.

کد خبر 335324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.