محتوای تبلیغات بر پایه علم و دانش باشد

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه محتوای تبلیغاتی باید بر پایه علم و دانش و برگرفته از منابع معتبر دانشگاهی باشد، گفت: تبلیغات شهر باید در جهت فرهنگ‌سازی حقوق شهروندی و بر اساس اولویت‌ بندی مسائل و مشکلات شهری برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن، صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: با توجه به نقش مهم تبلیغات شهری و صدا و سیما در تربیت و هدایت افراد جامعه می‌طلبد که به کیفیت پیام‌ها، برنامه‌ها و محتوای آن توجه وافری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محتوای تبلیغاتی باید بر پایه علم و دانش و برگرفته از منابع معتبر دانشگاهی باشد، افزود: تبلیغات شهر باید در جهت فرهنگ‌سازی حقوق شهروندی و بر اساس اولویت‌ بندی مسائل و مشکلات شهری برنامه ریزی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا عنوان کرد: امروزه وجود شبکه‌های متعدد مجازی علی رغم مفاهیمی که در جهت اطلاع رسانی دارد، می تواند اثرات مخرب به همراه داشته باشد، بنابراین در شرایط موجود حداقل از تبلیغات درون شهری اصفهان و صدا و سیما انتظار می‌رود که اطلاع رسانی درست و آگاهی موثری به شهروندان داده و به پیامدهای کوتاه مدت و بلند مدت فرهنگی اجتماعی این مهم توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بحران کم آبی یکی از مباحث مهم شهری است که با توجه به نبود برنامه ریزی و مدیریت درست آن، مشترک بودن آب شرب و مصرفی و ... نیاز به آموزش‌های کافی در نحوه مصرف آب در صنعت، کشاورزی، مصرف خانگی و جلوگیری از هدر رفتن آب داریم و می طلبد مسئولان مربوطه به این مهم بپردازند.

کد خبر 335282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.