سارق باتری کامیون‌ها دستگیر شد/پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف

شناسایی و دستگیری سارقان باتری کامیون‌ها در خمینی شهر و پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقلز از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسباب بازی خارجی به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

وی گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه مذکور به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرضا ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۶۴۰ کارتن انواع اسباب بازی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که خودرو و محموله توقیف شدند.

وی با اشاره به دستگیری راننده در این زمینه اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

باند سارقان باتری خودروهای سنگین در خمینی شهر منهدم شد

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی ودستگیری اعضای یک باند سارقان باتری خودروهای سنگین خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت باتری خودروهای سنگین درسطح شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی خمینی شهر تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس این شهرستان مشخص شد بیشتر سرقت ها به یک روش و زمانی خاص انجام شده و غالبا باتری خودروهای سنگین که بدون رعایت نکات ایمنی در کوچه‌ها و خیابان‌های خلوت و حاشیه شهر پارک شده بود مورد سرقت قرار گرفته‌اند .

وی افزود : با اطلاعات به دست آمده از سارقان و اعلام به همه واحدهای گشت پلیس ، در نهایت ماموران کلانتری ۱۴ درچه این شهرستان موفق شدند سه متهم همراه با یک دستگاه پراید که در یکی از خیابان‌های شهر در حال سرقت باتری از یک خودروی سنگین بودند را شناسایی و دستگیر کنند .

دستگیری سارق اینترنتی در اصفهان

فردی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی چندین فقره تراکنش مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: با بررسی های انجام گرفته متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شاکی و متهم رفت و آمد خانوادگی داشته اند لذا سارق از اعتماد شاکی به خود سوءاستفاده کرده و با داشتن اطلاعات بانکی وی در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از حساب او بصورت اینترنتی کرده است.

پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از بازدید و نظارت پلیس بر واحد های صنفی و پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی اظهار داشت : در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس طی ۱۰ روز گذشته از ۱۸۴ واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : تعداد ۲۰ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای ۳۸ واحد اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 334400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.