سه اصفهانی در کمیته‌های اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا

سه اصفهانی به عضویت کمیته‌های اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا درآمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیأت اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا در آخرین نشست خود اعضای کمیته‌های اجرایی این کنفدراسیون را انتخاب کرد که در میان آنها، نام سه اصفهانی نیز دیده می‌شود.

علاوه بر علیرضا رحیمی، رییس فدراسیون هندبال کشورمان که به عنوان نایب‌رییس کنفدراسیون هندبال آسیا انتخاب شد، علیرضا حبیبی مربی نام‌آشنای اصفهانی هم از این پس به عنوان عضو کمیته مربیان کنفدراسیون هندبال آسیا فعالیت خواهد کرد.

حبیبی سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان، ثامن‌الحجج مشهد و شهرداری کاشان و همچنین مربیگری در تیم ملی کشورمان را در کارنامه خود دارد و هم‌اکنون نیز به عنوان دستیار بروت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در حال فعالیت است.

محسن کرباسچی، داور و ناظر بین‌المللی اصفهانی نیز به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون هندبال آسیا انتخاب شد. کرباسچی در سال‌های گذشته همراه با مجید کلاهدوزان کوبل داوری بین‌المللی کشورمان را تشکیل می‌دادند و مسابقات مختلفی را قضاوت کردند. کرباسچی در مقطعی که به عنوان سرپرست تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن فعالیت می‌کرد، از هندبال فاصله گرفت، اما چندی پیش به عنوان ناظر بین‌المللی هندبال معرفی شد.

میترا نوری (عضو کمیته توسعه و روابط عمومی کنفدراسیون هندبال آسیا)، سعید رجایی (عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون هندبال آسیا) و رویا رحیمی (عضو کمیته قضایی کنفدراسیون هندبال آسیا) نیز سایر اعضای ایرانی کمیته‌های اجرایی این کنفدراسیون هستند که تا پایان سال ۲۰۲۱ و برای یک دوره چهار ساله فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 334222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.