عصار پس از هفت سال در اصفهان می‌خواند

علیرضا عصار، خوانندۀ موسیقی پاپ کشور، پس از وقفه‌ای ۷ ساله ۲۱ دی ماه امسال برای اجرای کنسرت خود به اصفهان می‌آید.

مدیر روابط عمومی کنسرت علیرضا عصار در اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: آخرین کنسرت علیرضا عصار، آبان ماه ۱۳۸۹ طی سه شب متوالی در تالار رودکی اصفهان برگزار شد و اکنون این خواننده پس از گذشت ۷ سال، مشتاقانه برای اجرای زندۀ کنسرت خود بار دیگر به اصفهان می‌آید.

مهران حجارزاده تصریح کرد: در این کنسرت از بین ۲۸ قطعه موسیقی به نام‌های قدسیان آسمان، کویر غربت، انسانم آرزوست، کوچ عاشقانه، بارون، حال من بی تو، همزبون، من مست و تو دیوانه، عشق الهی، دیوونگی، مسلمانان، خیال نکن نباشی، خیابان خواب ها، ای عاشقان، تو در جان منی، محتسب، سهم من، من با توام، بن بست، چنگ و عود، بت ها، فتوای تاک، به حرفم می‌رسی، فتنه، منتظر بودم، اصلا به من چه، نوجوونی و خمره‌های قونیه، ۱۸ آهنگ به درخواست مخاطبان اجرا می‌شود و علیرضا عصار دو قطعه از این آهنگ‌ها را خود با پیانو خواهد نواخت.

وی با اشاره به عوامل اجرای این کنسرت اظهار کرد: پویا نیک‌پور رهبری ارکستر را بر عهده دارد و مدیر برنامه آن نیز علی جعفری است. علاقمندان برای شرکت در کنسرت علیرضا عصار می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت ملی کنسرت، _پنج شنبه_ ۲۱ دی ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 334219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.