نشت گاز منواکسیدکربن در گلپایگان ۵ نفر را مسموم کرد

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر نشت گاز سمی منواکسیدکربن در گلپایگان ۵ نفر از اعضای یک خانواده مسموم و راهی بیمارستان شدند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از وقوع حادثه گاز گرفتگی در گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: عصر روز گذشته این حادثه ساعت ۱۶ و ۵۶ دقیقه در اثر وجود اشکال در دودکش بخاری در منزل مسکونی اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه گاز گرفتگی اعزام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به آمار گاز گرفتگی های سال جاری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا اکنون ۱۳۰ نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند که بیش از ۱۰ نفر جان خود را در اثر نشست گاز سمی از دست دادند.

وی با اشاره به وضعیتپنج نفر مصدوم این حادثه گفت: در این سانحه گاز گرفتگی پنج نفر شامل سه کودک، یک مرد و یک زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان انتقال یافتند.

عابدی عنوان کرد: تولید گاز منواکسید کربن در محیط های در بسته و بدون اکسیژن رخ می دهد که وقوع این حادثه به دلیل وجود اشکال در دودکش بخاری در منزل مسکونی و نشت گاز سمی اتفاق افتاد.

گفتنی است شهرستان گلپایگان برخوردار از دو پایگاه، یک اتاق فرمان و ۱۶ نفر پرسنل است و در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 333805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.