دستگیری سارق میلیاردی تجهیزات مخابرات/بار اسباب‌بازی قاچاق به مقصد نرسید

دستگیری سارق میلیاردی تجهیزات مخابراتی در تیران و کرون و کشف بار قاچاق اسباب بازی در شهرضا از مهم‌ترین اخبار نیروی انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده غرب شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه ای را شناسایی و حین سرقت از داخل خودرویی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت ۵۰۰ میلیون ریال اموال از خودروی شهروندان اعتراف کرد .

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد،به همشهریان توصیه کرد: در زمان پارک کردن خودرو برای مدتی برای مدتی طولانی، هر از چند گاهی به خودروی خود سر بزنید. قرار دادن وسایل بر روی صندلی های خودرو یا نصب تجهیزات گران قیمت بر روی خودرو باعث تحریک سارقان به سرقت داخل خودرو می شود ، از قرار دادن اموال با ارزش خود بر روی صندلی خودرو خودداری کنید.

سرقت یک میلیارد ریال تجهیزات مخابراتی در تیران و کرون

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون نیز گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در شهرستان تیران و کرون شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه اش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت یک میلیارد ریال تجهیزات مخابراتی در شهرستان تیران و کرون و چندین شهرستان همجوار اعتراف کرد .

سرهنگ صادقی در پایان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

توقیف محموله میلیاردی اسباب بازی قاچاق درشهرضا

سرهنگ محمدحسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک کامیون کشنده ولوو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۶۴۶ کارتن انواع اسباب بازی خارجی کشف شد که خودرو و محموله به علت نداشتن مدارک گمرکی از سوی راننده توقیف شدند.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به دستگیری راننده در این زمینه اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف وانت نیسان با ۵۰ کیلوگرم تریاک در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان  نیز در ادامه با اشاره به کشفیات این فرماندهی در کاشان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان حین کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر بطور ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفته و نیروی انتظامی اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انهدام باند سارقان احشام کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت

سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت ۳۰ راس دام در یکی از روستاهای شهرستان گلپایگان ، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سه سارق را که غیر بومی و اهل یکی از استان های کشور بودند کم تر از ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت شناسایی و قبل از خروح از استان اصفهان دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی با اشاره به کشف ۳۰ راس دام از سارقان و بازگرداندن آنها به مالکانشان بیان داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان از مالکان احشام خواست محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید ، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 333781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.