هوای اصفهان برای عموم ناسالم است

رییس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان با بیان اینکه شاخص کیفی هوای اصفهان ۱۷۸ است، گفت: هوای اصفهان با این شاخص، ناسالم برای عموم مردم گزارش می‌‎شود.

بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان با ۱۷۲ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده اظهار کرد: شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های میدان احمد آباد با ۱۸۹، بلوار دانشگاه ۱۸۶، چهارباغ خواجو ۱۶۹، میدان امام حسین (ع) ۱۸۶، خیابان پروین با ۱۷۴، رودکی ۱۷۰ و بزرگراه خرازی ۱۷۵ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

وی افزود: میانگین هوا در روزهای شنبه و جمعه نیز به ترتیب با ۱۷۱ و ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار داشته است.

رییس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان  با اشاره به وضعیت کیفی هوا درایستگاه های سنجش آلایندگی شهرستان های مختلف استان ناسالم برای سایر شهرستان‌های استان ناسالم برای گروه های عموم و گروه های حساس گزارش شده، گفت: شهرستان خمینی‌شهر با ۱۷۶در وضعیت ناسالم برای عموم قراردارد و کاشان و مبارکه با ۱۱۲و سجزی با ۱۵۴ناسالم برای گروه های حساس گزارش می شود.

گفتنی است، شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

کد خبر 333520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم روستایی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    0 0
    ماالان مادرم به خاطرالودگی مریض می باشدلطف کنیدتعطیل کنید