علیمحمدی: دیر به گل رسیدیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با پدیده کمی دیر به گل نخست رسیدیم و اگر زودتر گل می‌زدیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال‌الدین علیمحمدی در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی پرگل تیمش برابر پدیده خراسان در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی بود و از همان ابتدای بازی با هدف پیروزی به میدان رفتیم. کمی دیر به گل نخست رسیدیم و اگر زودتر گل می‌زدیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. البته موفق شدیم با نتیجه خوبی برابر پدیده پیروز شویم و برای هفته‌های آینده آماده شویم.

وی افزود: اصلاً به انتقام گرفتن از پدیده فکر نمی‌کردیم. این فوتبال است و همان‌طور که یک روز در مشهد با چهار گل از پدیده شکست خوردیم، امروز با چهار گل این تیم را شکست دادیم. فقط می‌خواستیم آن نتیجه را جبران و با یک بازی خوب هواداران سپاهان را خوشحال کنیم و به جدول برگردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

علیمحمدی در مورد عملکرد ابراهیم عالمه، دروازه‌بان جدید سپاهان گفت: او تازه به تیم اضافه شده و تنها چند روز با تیم تمرین کرده است. هرچه زمان بگذرد، عالمه بیشتر با تیم هماهنگ می‌شود و فکر می‌کنم روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد مهدی شریفی اضافه کرد: کارنامه مهدی در سپاهان مشخص است. او گل‌های خوبی برای سپاهان زده و به اجبار دو سال به خاطر سربازی از سپاهان دور بوده است. به شریفی کمک می‌کنیم تا مثل امروز برای تیم موثر باشد و حتماً روزهای موفقی با سپاهان خواهد داشت.

وی در مورد بازی تیمش با پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر ادامه داد: پارس جنوبی تیم خوبی است و چون با مهدی تارتار کار کرده‌ام، می‌دانم مربی کاربلدی است و تیم‌های او خوب بازی می‌کنند. قطعاً بازی سختی در جم پیش رو داریم، ولی می‌خواهیم با برد در آن بازی نشان دهیم پیروزی امروز برابر پدیده هم اتفاقی نبوده است.

کد خبر 333378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.