فرصت طلایی اخلاق و انصاف را غنمیت بشماریم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:در حالی که امروز مدیریت شهری اصفهان به سمت تغییرات نهادی و اعتماد به نسل جوان جامعه حرکت کرده، متأسفانه در گوشه و کنار این شهر شاهد به مسلخ رفتن اخلاق و انصاف از سوی برخی افراد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: برای بار دوم از مسئولان محیط زیست استان درخواست می‌شود میزان آلودگی، نوع آلودگی و عوارض ناشی از آن را روشن و شفاف به اطلاع مردم برسانند.

وی با اشاره به تغییرات نهادی شهرداری افزود: در حالی که امروز مدیریت شهری اصفهان به سمت تغییرات نهادی و اعتماد به نسل جوان جامعه حرکت کرده و در این مدت اندک نیز به طور ملموس شاهد شکل گیری پویایی و نشاط سیستم بوده ایم، متأسفانه در گوشه و کنار این شهر شاهد به مسلخ رفتن اخلاق و انصاف از سوی تعداد کمی افراد هستیم که داعیه دلسوزی مردم شهر و دفاع از ارزش‌ها را دارند.

وی ادامه داد: این افراد در عمل به حجم وسیع مسایل و معضلات اصلی مردم و شهر اعتنایی ندارند و به تخریب و جوسازی‌های غیر اخلاقی و غیرمنصفانه علیه برخی مدیران جوان و توانمند و پرتلاش و دارای انگیزه شهر اقدام می‌کنند.

این عضو شورا اظهارکرد: ضمن تقدیر از مدیریت شهری به خاطر اعتماد به جوانان جا دارد به خودمان و وجدان‌های خفته شهر تذکر دهیم و فرصت طلایی اخلاق و انصاف را غنمیت بشماریم.

محمدی ضمن تشکر از حضور شهروند نمونه خانم پروین سجاد و تقدیر از تلاش های این شهروند مسئولیت پذیر گفت: از شهردار و مدیریت سازمان عمران به دلیل اهتمام به بازگشت به کار جمعی از فرزندان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با وجود مشکلات و محدودیت های موجود تشکر می کنم.

کد خبر 332985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.