آغاز طرح راهداری زمستانه در راه‌های استان اصفهان/حضور ۷۵۰ نیروی راهداری

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز طرح زمستانه راهداری در راه‌های استان خبر داد و گفت: در طرح زمستانه ۷۵۰ نیروی راهداری در قالب ۱۰۲ گروه راهداری در سطح راه های استان اصفهان مستقر هستند.

فرزاد دادخواه در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر، اظهار داشت: در طرح راهداری زمستانه، ۷۵۰ نیرو در قالب ۱۰۲ گروه راهداری در سطح ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه استان اصفهان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه راهداری و پلیس از روز گذشته ۲۱ آذر ماه با استقرار ۷ هزار نیروی عملیاتی در راه‌های استان اصفهان آغاز شده است، تاکید کرد: تامین و ارتقای ایمنی سفر در راه های  استان اصفهان از مهمترین اهداف طرح راهداری زمستانه است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در طرح راهداری زمستانه راهداران مجهز به  ۲۰۰ دستگاه تجهیزات زمستانی و ۵۷۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در راهدارخانه ها و ۷۵ گردنه برفی این استان به مسافران خدمت رسانی می کنند.

وی بیان داشت: در این طرح نیروهای پلیس راهور به همراه هفت هزار نیروی امدادی جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی،  شهرداری ها و دهیاری ها از ۲۱ آذر تا ۲۰ اسفند ماه در جاده های استان اصفهان مستقر هستند.

کد خبر 331942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.