نمی‌توان هیأت والیبال را با شعار اداره کرد/ مدعیان حتی یک توپ دراختیار رعد پدافند نگذاشتند

رییس هیأت والیبال استان اصفهان گفت: با شعار دادن نمی‌شود هیأت والیبال را اداره کرد و باید همه کمک کنند و همدلی داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌های هیأت را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیمور باجول در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان که صبح امروز یکشنبه در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: والیبال و هر رشته دیگری را نمی‌توان با شعار اداره کرد. متأسفانه ما در کشور کمی شعارزده هستیم در حالی که باید با همدلی هیأت را اداره کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت نیازمند منابع مالی، نیروی انسانی و ابزار است. والیبال اصفهان قطب اول کشور است و بانوان ۵۰ درصد از جامعه والیبال کشور را به خود اختصاص داده‌اند. چهار سال است تیم‌های بانوان در تمامی رده‌های سنی صاحب مقام اول هستند و ظرفیت اصفهان تا اندازه‌ای خوب بوده که نایب رییس هیأت والیبال استان، به سمت سرپرست نایب رییسی فدراسیون انتخاب شده است.

باجول گفت: اصفهان در بخش آقایان چهار ملی‌پوش دارد. از توکلی و خراسانی تشکر می‌کنم که تیم والیبال رعد پدافند را به لیگ برتر آوردند. از دوستانی که شعار می‌دهند چرا از تیم رعدپدافند حمایت نکردند می‌پرسم مگر این تیم متشکل از بچه‌های بومی اصفهان نیست و حتی ظرفیت خوبی هم برای اصفهان ایجاد کرده است اما دریغ از یک توپ که در اختیار این تیم گذاشته شود.

هیأت والیبال را ۴۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم

رییس هیأت والیبال استان اصفهان تصریح کرد: با شعار نمی‌شود هیأت والیبال را اداره کرد. نمی‌گوییم هیأت والیبال استان اصفهان نقطه ضعف ندارد و هر انسانی نقاط ضعفی دارد. زمانی با اصرار برخی دوستان هیأت والیبال را تحویل گرفتم که ۴۰۰ میلیون تومان بدهی داشت و حتی این هیأت یک صندلی نداشت اما در حال حاضر هیأت بهترین مکان را دارد و در ارزیابی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان مقام اول را کسب کرده است.

وی اشاره کرد: شعار ما در هیأت والیبال استان اصفهان بر سه محور ولایت‌مداری، اخلاق و شفافیت می‌چرخد. طی چهار سال گذشته که مسئولیت هیأت را برعهده داشتم اگر سندی پیدا کردید که یک ریال به‌نام من یا افرادی که در هیأت مشغول به کار هستند، بوده من آن عدد را در ۱۰۰ میلیون ضرب می‌کنم و برمی‌گردانم.

باجول بیان کرد: هیأت والیبال استان زیر نظر فدراسیون است و باید بر اساس تقویم فدراسیون پیش برویم و در ادامه تقویم ورزشی هیأت را اجرا ‌کنیم. در حال حاضر در اصفهان ۱۵۰ کانون والیبال فعال است. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قول همکاری داده‌اند. از دوستانی که طرح و برنامه دارند استقبال می‌کنیم.

رییس هیأت والیبال استان اصفهان افزود: برخی دوستان گفته بودند باجول در اصفهان نیست، در صورتی که من آدرس محل سکونتم را دادم و گفتم همسایه ما همیشه پشت در است و می‌توانید آمار من را از او بگیرید. سه روز در هفته هم در ورزشگاه کشاورزی با آقایان حق‌شناس و عقیق والیبال بازی می‌کنم.

وی اضافه کرد: در شبکه‌های مجازی عکسی از من پخش کرده‌اند و می‌گویند مدیر احمدی‌نژادی است در حالی که او رییس جمهور این مملکت بوده است.

باجول ادامه داد: ۳۰ سال در این شهر خدمت کردم و الان که بازنشسته شده‌ام از امتیاز ایثارگری خودم استفاده کردم و تا الان برای دانشگاه فرزندانم و حقوقم از این امتیاز استفاده نکرده بودم.

تنها برای احساس مسئولیتم در این انتخابات شرکت کردم

رییس هیأت والیبال استان اصفهان اشاره کرد: با هیچ کسی تماس نگرفتم که به من رأی بدهد. احساس مسئولیت کردم و در این انتخابات شرکت کردم. قبل از آن هم به اداره‌کل ورزش و جوانان گفتم که اگر افراد توانمندی بیایند که بتوانند بدون شعار این هیأت را اداره کنند من نخواهم آمد.

وی با بیان اینکه اخلاق در ورزش حرف اول را می زند، گفت: هیأت والیبال استان اصفهان هیأت نمونه است. قطعاً تغییراتی در کمیته‌ها خواهیم داد و از دوستان جدید و کسانی که می‌توانند به ما کمک کنند استفاده می‌کنیم.

کد خبر 331573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.